Việc làm Care Việt Nam

Cập nhật 04/09/2024 22:00
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Care Vn
Sales Coordinator
Care Việt Nam
4 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 07/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 15/11/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 1 - TP HCM

Mô tả công việc

  • Maintains guest satisfaction by ensuring all facilities and services provided meet The Grand Ho Tram’s standard.
  • Maintains business relationships with clients and provides excellence in customer service.
  • Composes and types of routine correspondence.
  • Maintain confidentiality of sensitive materials.
  • Greets scheduled visitors and directs them to appropriate area or person.
  • Prepare proposal and contract letters.
  • Must be able to meet the attendance guidelines of the position and adhere to departmental and company policies.
  • Work harmoniously and professionally with co-workers and supervisors.
  • Oversee facility and equipment in the responsible areas to make sure they are in complete working order.
  • Ensures all activities performed within the department are in accordance with the company’s business objectives, and established safety and security standards.
  • May be required to perform other duties required by management.

Quyền lợi được hưởng

  • Accident Insurance 24/7/ Bảo hiểm tai nạn 24/7
  • Monthly Service Charge/ Phí phục vụ hàng tháng
  • Annual health check/ Khám sức khỏe hàng năm

Yêu cầu công việc

  • Two - Four years of working experience required.
  • College/ University degree is required.
  • Proven experience with computers, sales system and business software.
  • Must present a well-groomed appearance.
  • Ability to communicate fluently in the primary language of the workplace both verbally and nonverbally. Fluent in English is required
  • Strong communication skills, both oral and written. Must be able to prepare effective written reports.
  • Demonstrated record of superior guest service.
  • Previous experience in planning of meetings, conventions, and events required.
  • Knowledge of sales, service, use of facilities and function space required.
  • Demonstrated strong organizational and time management skills.
  • Ability to interpret a variety of instructions furnished in written, oral, diagram or schedule form.
  • Excellent decision-making, problem-solving and follow up skills.
  • Ability to respond to and handle difficult or stressful situations with tact and diplomacy.
  • Strong understanding and appreciation of the concept of luxury and hospitality.

Yêu cầu hồ sơ

 liên hệ Hotline: 0913 339 773 để biết thêm chi tiết

Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Care Vn
Care Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 7, Trung tâm thương mại Gigamall, 240 - 242 Phạm Văn Đồng, P. Hiệp Bình Chánh, TP. Thủ Đức, TP. Hồ Chí Minh

Được thành lập năm 2007 đến nay, Care Việt Nam là một trong những công ty đứng đầu thị trường về dịch vụ vệ sinh công nghiệp và tự hào khi được phục vụ và mang đến cho khách hàng một sự tin tưởng tuyệt đối. Góp phần không nhỏ vào thành công ấy là hệ thống hơn 4000 nhân sự vững mạnh trải dài trên toàn quốc, trong đó đội ngũ cán bộ giàu kinh nghiệm hiện đang giữ các vị trí chủ chốt. 

Những nghề phổ biến tại Care Việt Nam

Bạn làm việc tại Care Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Care Việt Nam

Care Việt Nam

Click để đánh giá