Mô tả công việc
1. To design the annual sales and marketing plan, based on the previous research, investigation and analysis of the market trends (national and international). To review the development of the plan and take appropriate actions in order to achieve the sales goals and improve the sales results.
2. Establish the individual goals for the sales and marketing managers/ sales managers in order for them to achieve the general goals of the department.
3. To design the annual budget including the product and service goals and revenue objectives.
4. Prepare the occupancy forecast in order to establish a correct price policy, adapted to the different potential customers (groups, key accounts, tour operators…), and with the approval of the General Manager.
5. Provides marketing and sales information, statistics and reports for the General Manager and Head Office.
6. To successfully attend to the key accounts and maintain permanent contact with them, detecting the potential customers and accounts within the market segmentation and customers’ geographic origin.
7. To assure that the sales managers correctly organize and successfully execute the visits to the clients and review those visit reports and to make suggestions for any necessary improvements in order to achieve the goals.
8. Assure, coordinate and follow up the presence of the hotel at the trade fairs, expositions, conventions events, and promotional tours according to the programme established in the Marketing Plan.
9. Review and ensure that negotiations, contracts with the different companies and credits for clients are made according to the policies and established procedures that protect the interests of the hotel.
10. Review monthly P&L statements and find ways to improve the performance of the Hotel.
11. Advise the General Manager / Board of Directors development plan to achieve the set KPI
12. Conduct Departmental meeting once every week.
13. Keep abreast of the competitor’s activities on a weekly basis.
14. Prepare and implementation of the yearly advertising and Promotions together with the public relations team.
15. Organize and promote, in cooperation with the Food & Beverage Department special projects to stimulate Food & beverage sales within the community, including, but limited to, tournaments, balls, parties, gastronomic festivities, etc.
16. Ensure maximum exposure in the internet with the assistance of the Ecommerce Executive/Manager.
17. Enhance the image of the hotel in the local community.
18. Attend at least 6 Community Involvement Projects a year
19. Responsible of developing new market.
Quyền lợi được hưởng
- Compatitive salary
- To have a lot of chance with the new project of Group
- Friendly environment
- Meals at Canteen
- A lot of other compatitive benefits
Yêu cầu công việc
- Bachelor degree in Sale-marketing related fields.
- Flexible, dynamic and open-minded.
- Problem-solving and negotiation skills.
- Ability to work under high pressure, being honest and highly responsible.
Yêu cầu hồ sơ
- Tel: 0901172288 (HR)
Công ty cổ phần Chứng khoán Kiến Thiết Việt Nam (CSI) được thành lập vào ngày 21 tháng 08 năm 2008 theo Giấy phép Hoạt động kinh doanh chứng khoán số 96/UBCK-GP cấp bởi Uỷ ban Chứng khoán Nhà nước. Là một trong những công ty chứng khoán tiên phong hàng đầu giúp kết nối giữa nhà đầu tư quốc tế với thị trường chứng khoán Việt Nam.
Sau 14 năm vận hành theo cơ chế thị trường, bằng tiềm lực tài chính vững mạnh, CSI đã đem lại cho hàng triệu khách hàng là nhà đầu tư Trung Quốc và Việt Nam những trải nghiệm dịch vụ tài chính đa dạng và chuyên nghiệp bởi sự cải tiến công nghệ vượt trội cùng hệ thống nhân sự tâm huyết và tận tình.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm như BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Party cuối năm, tất niên
- Du lịch, team building hàng năm
Lịch sử thành lập
- Năm 2008, Công ty cổ phần Chứng khoán Kiến Thiết Việt Nam thành lập
- Năm 2918, Hoàn thành tăng vốn thành công lên 168 tỷ đồng. Xây dựng đủ hệ thống sản phẩm nghiên cứu thị trường chứng khoán Việt Nam bằng cả tiếng Việt và tiếng Trung. Hiện CSI là công ty số 1 tại thị trường Trung Quốc về cung cấp các sản phẩm nghiên cứu thị trường Việt Nam bằng tiếng Trung
- Năm 2019, Bổ sung nguồn lực tài chính
- Năm 2020, Chuyển đổi mô hình doanh nghiệp Chứng khoán công nghệ và nâng cấp thương hiệu
Mission
Cung cấp các dịch vụ chứng khoán chất lượng và chuyên nghiệp nhằm đáp ứng nhu cầu đầu tư và tài chính của khách hàng.