Mô tả công việc
Developing and Executing Food and Beverage Strategy and Goals
• Works with direct reports to develop and implement promotions, food and wine pairings, menu items and presentations.
• Develops a food and beverage operating strategy that is aligned with the brand's business strategy and leads its execution.
• Ensures integration of departmental goals in game plans.
Leading Food and Beverage Teams
• Ensures that regular, on-going communication occurs in all areas of food and beverage (e.g., pre-meal briefings, staff meetings, culinary team).
• Works with direct reports to review business in house and potential business in surrounding area and troubleshoot potential challenges/conflicts.
• Ensures that regular, on-going communication occurs in all areas of food and beverage (e.g., pre-meal briefings and staff meetings).
• Reviews staffing levels to ensure that guest service and operational needs are met.
• Sets expectations and holds food and beverage leadership team accountable for demonstrating desired service behaviors.
• Provides feedback to employees based on observation of service behaviors.
• Utilizes employee feedback and an "open door" policy to identify and address employee problems or concerns in a timely manner.
• Communicates critical information gained from pre- and post-convention meetings to areas of responsibility.
• Estimate food, liquor, wine, and other beverage consumption in order to anticipate amounts to be purchased or requisitioned.
• Order and purchase equipment and supplies.
Maximizing Food and Beverage Revenue
• Reviews financial reports and statements to determine how Food and Beverage is performing against budget.
• Ensures cash control and liquor control policies are in place in food & beverage areas and followed by all related employees.
• Encourages calculated risk-taking to generate incremental revenue and deliver Savvy Service.
Ensuring Exceptional Customer Service
• Creates an atmosphere in all food and beverage areas that meets or exceeds guest expectations.
• Reviews comment cards, guest satisfaction results and other data to identify areas of improvement.
• Strives to improve service performance.
Managing and Conducting Human Resource Activities
• Ensures property policies are administered fairly and consistently, disciplinary procedures and documentation are completed according to Standard and Local Operating Procedures (SOPs and LSOPs) and supports the Peer Review Process.
• Conducts annual performance appraisals with direct reports according to Standard Operating Procedures.
• Communicates and executes departmental and property emergency procedures.
• Hires food & beverage leadership team members who demonstrate strong functional expertise, creativity and entrepreneurial leadership to meet the business needs of the operation.
• Ensures new hires participate in the department's orientation program and receive the appropriate new hire training to successfully perform their job.
• Sets goals and expectations for direct reports using the performance review process and holds staff accountable for successful performance.
• Establishes guidelines so employees understand expectations and parameters.
• Ensures employees receive on-going training to understand guest expectations.
Yêu cầu công việc
• High school diploma or GED; 6 years experience in the food and beverage, culinary, event management, or related professional area.
OR
• 2-year degree from an accredited university in Food Service Management, Hotel and Restaurant Management, Hospitality, Business Administration, or related major; 4 years experience in the food and beverage, culinary, event management, or related professional area.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive remuneration package and 13th month salary;
- Up-sale policy with attractive compensation.
- Local and International training course;
- Uniform and duty meal provided by hotel;
- Annual vacation, annual health check and other benefits according to hotel's policies;
- Associate special discount for hotel rooms and F&B services at International Marriott properties.
Công ty cổ phần Chứng khoán Kiến Thiết Việt Nam (CSI) được thành lập vào ngày 21 tháng 08 năm 2008 theo Giấy phép Hoạt động kinh doanh chứng khoán số 96/UBCK-GP cấp bởi Uỷ ban Chứng khoán Nhà nước. Là một trong những công ty chứng khoán tiên phong hàng đầu giúp kết nối giữa nhà đầu tư quốc tế với thị trường chứng khoán Việt Nam.
Sau 14 năm vận hành theo cơ chế thị trường, bằng tiềm lực tài chính vững mạnh, CSI đã đem lại cho hàng triệu khách hàng là nhà đầu tư Trung Quốc và Việt Nam những trải nghiệm dịch vụ tài chính đa dạng và chuyên nghiệp bởi sự cải tiến công nghệ vượt trội cùng hệ thống nhân sự tâm huyết và tận tình.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm như BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Party cuối năm, tất niên
- Du lịch, team building hàng năm
Lịch sử thành lập
- Năm 2008, Công ty cổ phần Chứng khoán Kiến Thiết Việt Nam thành lập
- Năm 2918, Hoàn thành tăng vốn thành công lên 168 tỷ đồng. Xây dựng đủ hệ thống sản phẩm nghiên cứu thị trường chứng khoán Việt Nam bằng cả tiếng Việt và tiếng Trung. Hiện CSI là công ty số 1 tại thị trường Trung Quốc về cung cấp các sản phẩm nghiên cứu thị trường Việt Nam bằng tiếng Trung
- Năm 2019, Bổ sung nguồn lực tài chính
- Năm 2020, Chuyển đổi mô hình doanh nghiệp Chứng khoán công nghệ và nâng cấp thương hiệu
Mission
Cung cấp các dịch vụ chứng khoán chất lượng và chuyên nghiệp nhằm đáp ứng nhu cầu đầu tư và tài chính của khách hàng.