As a Secretary/Team Assistant, this role will support various aspects of business operations as the business grows and scales.
Responsibilities:
1. HR-Internal hiring (tech & non-tech recruitment): (70%)
· Provide basic HR support for the team
· Support to source potential candidates for internal hiring
· Arrange and confirm appointments or interview.
2. Office Operations/Admin: (20%)
· Manage and support the day-to-day administration and operation of the office
· Screens and responds to incoming calls and emails
· Collate information, prepare and manage correspondence, reports and documents
· Minutes taking of meetings
· Organize and coordinate meetings, conferences, and travel arrangements
· Support in developing & implementing internal regulations and policies
· Support in organizing internal events such as employee birthdays, Women’s Day, etc.
· Support office facilities management/maintenance
· Any other ad-hoc tasks assigned from time to time.
3. Sales Admin: (10%)
· Support Sales team in drafting contracts/quotations
· Support clients’ information filing, updating records
· Support Customer Service/Success, Customer Relations
· Support the go-to-market activities to ensure successful launch and continuity growth
· Build relationships with external parties to expand brand awareness and raise business opportunities.
Requirements:
· Good English communication (both oral and written)
· Fast learner, resourceful, organized and autonomous
· Ability to work independently with minimal supervision and manage competing deadlines from multiple stakeholders
· Meticulous and pays attention to details
· Strong in organization skills, communication skills and ability to multitask
· Presentable appearance
Benefit packages:
- 12 days of annual leave, 1 birthday leave and 1 work anniversary leave
- Full SHUI payment
- Transparent working environment, tea break and happy hour
- Provided laptop and free parking
- Annual performance appraisal
If this job opportunity sounds like something you would enjoy doing, I would love to see your CV.
Inbox me via [email protected] or ping me here on LinkedIn for faster responses.
Thank you all!!
Công ty cổ phần Chứng khoán Kiến Thiết Việt Nam (CSI) được thành lập vào ngày 21 tháng 08 năm 2008 theo Giấy phép Hoạt động kinh doanh chứng khoán số 96/UBCK-GP cấp bởi Uỷ ban Chứng khoán Nhà nước. Là một trong những công ty chứng khoán tiên phong hàng đầu giúp kết nối giữa nhà đầu tư quốc tế với thị trường chứng khoán Việt Nam.
Sau 14 năm vận hành theo cơ chế thị trường, bằng tiềm lực tài chính vững mạnh, CSI đã đem lại cho hàng triệu khách hàng là nhà đầu tư Trung Quốc và Việt Nam những trải nghiệm dịch vụ tài chính đa dạng và chuyên nghiệp bởi sự cải tiến công nghệ vượt trội cùng hệ thống nhân sự tâm huyết và tận tình.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm như BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Party cuối năm, tất niên
- Du lịch, team building hàng năm
Lịch sử thành lập
- Năm 2008, Công ty cổ phần Chứng khoán Kiến Thiết Việt Nam thành lập
- Năm 2918, Hoàn thành tăng vốn thành công lên 168 tỷ đồng. Xây dựng đủ hệ thống sản phẩm nghiên cứu thị trường chứng khoán Việt Nam bằng cả tiếng Việt và tiếng Trung. Hiện CSI là công ty số 1 tại thị trường Trung Quốc về cung cấp các sản phẩm nghiên cứu thị trường Việt Nam bằng tiếng Trung
- Năm 2019, Bổ sung nguồn lực tài chính
- Năm 2020, Chuyển đổi mô hình doanh nghiệp Chứng khoán công nghệ và nâng cấp thương hiệu
Mission
Cung cấp các dịch vụ chứng khoán chất lượng và chuyên nghiệp nhằm đáp ứng nhu cầu đầu tư và tài chính của khách hàng.