Phúc lợi
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
Mô tả Công việc
Job summary:
• Support the Brand Manager in building industry development strategies, detailed planning and implementation of assigned Marketing programs/plans in accordance with the brand's orientations and goals.
Main Roles and Duties:
• Support the Brand Manager in building product development strategies, making detailed plans and implementing assigned Marketing programs/plans in accordance with regulations. brand direction and goals
• Responsible for detailed planning and implementation of Marketing programs and plans directed by superiors
• Interact and work with other departments to ensure the Marketing program is implemented effectively and on time
• Continuously monitor and control the implementation process of Marketing programs to report to direct management and resolve problems promptly
• Check and report the results of implementing the program in charge
• Monitor and update information and identification data of the product industry to support the Head of Product Marketing Department/Head of Brand Department with related tasks.
• Monitor, control and report budget usage to leaders at all levels to ensure the budget is used reasonably and effectively
• Interact and work with partners and advertising service companies to ensure Marketing programs are implemented effectively
Yêu Cầu Công Việc
1/ EDUCATION
• Graduated from university - Major in Marketing, Economics, Business Administration
• Graduating with Honors/Excellence is an advantage
2/ EXPERIENCE
• Minimum 03 - 04 years of working experience in the field of Marketing, brand marketing, ... of which at least 03 year of experience working in an Assistant Brand Manager position at multinational companies/large-scale companies major in the dairy industry, food/fast-moving consumer goods industry.
3/ SKILLS
• Ability to make detailed plans for assigned Marketing programs
• Ability to complete planned plans on time
• Communication skills
• Negotiation and bargaining skills
• Persuasive presentation/presentation skills
• Problem-solving skills
• Teamwork skill
*** Please note that only qualified profiles will receive a reply and be contacted for an interview due to the large number of applications Vinamilk receives. Thanks for your attention and application!
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty cổ phần Chứng khoán Kiến Thiết Việt Nam (CSI) được thành lập vào ngày 21 tháng 08 năm 2008 theo Giấy phép Hoạt động kinh doanh chứng khoán số 96/UBCK-GP cấp bởi Uỷ ban Chứng khoán Nhà nước. Là một trong những công ty chứng khoán tiên phong hàng đầu giúp kết nối giữa nhà đầu tư quốc tế với thị trường chứng khoán Việt Nam.
Sau 14 năm vận hành theo cơ chế thị trường, bằng tiềm lực tài chính vững mạnh, CSI đã đem lại cho hàng triệu khách hàng là nhà đầu tư Trung Quốc và Việt Nam những trải nghiệm dịch vụ tài chính đa dạng và chuyên nghiệp bởi sự cải tiến công nghệ vượt trội cùng hệ thống nhân sự tâm huyết và tận tình.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm như BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Party cuối năm, tất niên
- Du lịch, team building hàng năm
Lịch sử thành lập
- Năm 2008, Công ty cổ phần Chứng khoán Kiến Thiết Việt Nam thành lập
- Năm 2918, Hoàn thành tăng vốn thành công lên 168 tỷ đồng. Xây dựng đủ hệ thống sản phẩm nghiên cứu thị trường chứng khoán Việt Nam bằng cả tiếng Việt và tiếng Trung. Hiện CSI là công ty số 1 tại thị trường Trung Quốc về cung cấp các sản phẩm nghiên cứu thị trường Việt Nam bằng tiếng Trung
- Năm 2019, Bổ sung nguồn lực tài chính
- Năm 2020, Chuyển đổi mô hình doanh nghiệp Chứng khoán công nghệ và nâng cấp thương hiệu
Mission
Cung cấp các dịch vụ chứng khoán chất lượng và chuyên nghiệp nhằm đáp ứng nhu cầu đầu tư và tài chính của khách hàng.