Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Business Analyst – Data Management / Sharing and Collaboration
- Business Requirements Gathering: Work closely with stakeholders to understand their business needs, gather requirements, and document them for SharePoint solutions.
- Analyze and document business processes to help identify how SharePoint can meet those requirements.
- Solution Design: Design SharePoint sites, document libraries, lists, and workflows to improve business efficiency and collaboration. Develop user-friendly interfaces and dashboards that align with company goals
- Process Automation: Identify opportunities to streamline and automate business processes using SharePoint workflows, Power Automate, and other Microsoft 365 tools.
- Documentation & Training: Develop and maintain user guides, process documentation, and training materials. Train end users to maximize the adoption and effective use of SharePoint tools.
- Continually strive to improve the efficiency and usability of our SharePoint solutions, leveraging your ongoing research and understanding of business needs.
2. Customization & Configuration of Sharepoint and other tools
- Customize SharePoint features and functionalities, leveraging tools such as Power Automate, Power Apps, and third-party integrations.
- Develop workflows, forms, and solutions to meet business needs.
- Manage, configure, and support SharePoint environment
- Perform site collection and site management, including permissions, policies, and structure.
3. Governance & Compliance
- Implement and maintain SharePoint governance policies to ensure data integrity, security, access controls, and compliance with organizational standards.
- Ensure SharePoint platforms adhere to security policies, data protection regulations, and compliance standards.
Yêu Cầu Công Việc
- Education & Major: Bachelor’s degree in business administration, Computer Science, Information Systems, or a related field.
- English level: Proficient
- Mininum of 3 years in SharePoint business analysis
- Strong communication and interpersonal skills with the ability to work effectively with both technical and non-technical stakeholders.
- SharePoint Expertise: Strong knowledge of SharePoint architecture, site collections, lists, libraries, permissions, and workflows.
- Strong understanding of Microsoft 365, Power Automate, Power Apps, and other automation tools.
- Ability in maintaining SharePoint environments, including security configurations, permissions, site structures, and content.
- Knowledge of Power BI for data visualization and reporting
- Familiarity with SQL, HTML, or other scripting languages used in SharePoint customization.
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần Chứng khoán SmartMind (SMDS) là công ty chứng khoán nằm trong Hệ sinh thái Tài chính – Ngân hàng – Bất động sản. Trong vai trò này, KSS sẽ cung cấp giải pháp quản lý sản nghiệp toàn diện, cá nhân hóa cho từng khách hàng của mình và Hệ sinh thái trên nền tảng công nghệ hiện đại. KSS cũng hướng tới mô hình đầu tư cho mỗi gia đình - tế bào của xã hội - và tạo dựng các sản phẩm đầu tư tích sản với kế hoạch dài hạn.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng BHXH, BHYT, BHTN,... theo luật lao động nhà nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động của công ty như: Team building, annual trips, barbecues,…
- Lễ kỷ niệm ngày thành lập …
Lịch sử thành lập
- Năm 2006, Chứng khoán KS tiền thân là Chứng khoán Tầm Nhìn được thành lập với vốn điều lệ ban đầu 12 tỷ đồng.
- Năm 2017, Công ty chính thức đổi thành Chứng khoán Hòa Trung Việt Nam. Sau đó, Công ty đã phát hành cổ phiếu riêng lẻ, tăng vốn lên hơn 110 tỷ đồng.
- Tháng 11/2018, Công ty đổi tên thành CTCP Chứng khoán Việt Nam Gateway.
- Ngày 11/03/2021, đổi tên từ CTCP Chứng khoán Việt Nam Gateway thành CTCP Chứng khoán KS.
Mission
KSS luôn nỗ lực hết mình để thấu hiểu nhu cầu của từng khách hàng và từ đó, hành động để đem đến giá trị lớn nhất cho khách hàng – đó là sự hài lòng với việc được đáp ứng tất cả các nhu cầu đó. KSS coi việc thấu hiểu và tận tâm phục vụ khách hàng là kim chỉ nam cho tổ chức, vận hành và phục vụ của mình.