TikTok is the leading destination for short-form mobile video. At TikTok, our mission is to inspire creativity and bring joy. TikTok's global headquarters are in Los Angeles and Singapore, and its offices include New York, London, Dublin, Paris, Berlin, Dubai, Jakarta, Seoul, and Tokyo.
Why Join Us
Creation is the core of TikTok's purpose. Our platform is built to help imaginations thrive. This is doubly true of the teams that make TikTok possible.
Together, we inspire creativity and bring joy - a mission we all believe in and aim towards achieving every day.
To us, every challenge, no matter how difficult, is an opportunity; to learn, to innovate, and to grow as one team. Status quo? Never. Courage? Always.
At TikTok, we create together and grow together. That's how we drive impact - for ourselves, our company, and the communities we serve.
Join us.
About The Team
Ecommerce's Governance and Experience is a global team responsible for ensuring our marketplace is safe and trustworthy for not only our users but also sellers and creators. We value user satisfaction and work on policies, rules, and systems to ensure quality. Our mission is to provide world-class service and experience for customers, sellers and creators.
Responsibilities
- Executing strategy, driving and enforcing global Product Compliance processes, seeking automation opportunities and leveraging technologies.
- Working with relevant compliance and legal teams and Legal teams, supporting setting policies around product compliance requirements.
- Ensuring that regulatory requirements are met for products and support other functions such as Retail and Legal.
- Driving scalable business solutions which ensure compliance with product compliance regulations. 5
- Educating internal and external stakeholders to ensure compliance on our projects and processes. 6
- Collaborating with technology teams to develop the best Product Compliance solutions for our business. Ability to scale. 7
- Leveraging data to continuously improve compliance at TikTok.
Minimum Qualifications
- Bachelor's degree or above.
- 3+ years of hands-on and in-depth experience on e-commerce governance strategies is a must.
- Fluency in English is a must.
- Excellent coordination skills and communication skills across multiple cross-functional teams to build plans and projects.
- Familiar with SEA E-commerce compliance requirements and internet governance management, with a certain level of business sensitivity and risk awareness.
- Curiosity to develop knowledge of additional product categories as needed.
- Proficiency with implementing processes to comply with regulatory requirements.
- Proven experience in project management.
- Strong analytical and computer skills.
- Ability to monitor and measure results with analytical thinking and program management mindset.
- Ability to demonstrate sound judgment in ambiguous situations.
Công ty Cổ phần Chứng khoán SmartMind (SMDS) là công ty chứng khoán nằm trong Hệ sinh thái Tài chính – Ngân hàng – Bất động sản. Trong vai trò này, KSS sẽ cung cấp giải pháp quản lý sản nghiệp toàn diện, cá nhân hóa cho từng khách hàng của mình và Hệ sinh thái trên nền tảng công nghệ hiện đại. KSS cũng hướng tới mô hình đầu tư cho mỗi gia đình - tế bào của xã hội - và tạo dựng các sản phẩm đầu tư tích sản với kế hoạch dài hạn.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng BHXH, BHYT, BHTN,... theo luật lao động nhà nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động của công ty như: Team building, annual trips, barbecues,…
- Lễ kỷ niệm ngày thành lập …
Lịch sử thành lập
- Năm 2006, Chứng khoán KS tiền thân là Chứng khoán Tầm Nhìn được thành lập với vốn điều lệ ban đầu 12 tỷ đồng.
- Năm 2017, Công ty chính thức đổi thành Chứng khoán Hòa Trung Việt Nam. Sau đó, Công ty đã phát hành cổ phiếu riêng lẻ, tăng vốn lên hơn 110 tỷ đồng.
- Tháng 11/2018, Công ty đổi tên thành CTCP Chứng khoán Việt Nam Gateway.
- Ngày 11/03/2021, đổi tên từ CTCP Chứng khoán Việt Nam Gateway thành CTCP Chứng khoán KS.
Mission
KSS luôn nỗ lực hết mình để thấu hiểu nhu cầu của từng khách hàng và từ đó, hành động để đem đến giá trị lớn nhất cho khách hàng – đó là sự hài lòng với việc được đáp ứng tất cả các nhu cầu đó. KSS coi việc thấu hiểu và tận tâm phục vụ khách hàng là kim chỉ nam cho tổ chức, vận hành và phục vụ của mình.