Mô tả công việc
• Conduct workshops, interviews, and process mapping to understand current business processes and identify areas for improvement.
• Translate complex business requirements into functional specifications for the development team.
• Product Design: Work closely with the development team to design and configure the system to meet specific requirements.
• Map business processes to system functionalities, ensuring optimal configuration and utilization of the system.
• Develop detailed functional specifications and test cases.
• Implementation and Testing: Support the implementation of the system, including data migration, user training, and go-live activities.
• Conduct thorough testing to ensure the system meets all functional and non-functional requirements.
• Troubleshoot and resolve any issues that arise during the implementation process.
• Post-Implementation Support: Provide ongoing support to users/clients after go-live, including answering questions, resolving issues, and conducting user training.
• Identify opportunities for process improvement and system enhancements.
Yêu cầu công việc
• Bachelor's degree in Finance, Accounting, Information Systems, or a related field.
• 2-3 years of experience in a business analyst role, preferably in the real estate domain.
• Experience with E-commerce/CRM systems, preferably real estate related or similar solutions.
• Excellent analytical and problem-solving skills.
• Ability to translate complex business requirements into technical specifications.
• Strong communication and interpersonal skills.
• Good at English communication is a plus.
• Familiar with product wireframe or product management tools such as Figma, Jira, ...
• Attention to details, strong knowledge in generating process documentation
• Be able to self-managed.
• Be able to work independently or in a team with Agile.
• Good attitude and professional behavior.
• Enthusiastic, accurate, patient, honest, and willing to learn new technology.
Preferred Qualifications:
• Experience with data analysis.
• Understanding of software development methodologies.
• Certification in business analysis or project management.
Quyền lợi được hưởng
Thưởng Lễ, Tết
Chăm sóc sức khoẻ
BHXH tham gia trên lương HĐLĐ (full lương), Tham gia Công Đoàn
BHSK 24/24 PVI, Khám sức khoẻ hàng năm
Hoạt động nhóm
Tham gia hoạt động teambuilding, Hội thao
Xem thêm
Công ty Cổ phần Chứng khoán SmartMind (SMDS) là công ty chứng khoán nằm trong Hệ sinh thái Tài chính – Ngân hàng – Bất động sản. Trong vai trò này, KSS sẽ cung cấp giải pháp quản lý sản nghiệp toàn diện, cá nhân hóa cho từng khách hàng của mình và Hệ sinh thái trên nền tảng công nghệ hiện đại. KSS cũng hướng tới mô hình đầu tư cho mỗi gia đình - tế bào của xã hội - và tạo dựng các sản phẩm đầu tư tích sản với kế hoạch dài hạn.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng BHXH, BHYT, BHTN,... theo luật lao động nhà nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động của công ty như: Team building, annual trips, barbecues,…
- Lễ kỷ niệm ngày thành lập …
Lịch sử thành lập
- Năm 2006, Chứng khoán KS tiền thân là Chứng khoán Tầm Nhìn được thành lập với vốn điều lệ ban đầu 12 tỷ đồng.
- Năm 2017, Công ty chính thức đổi thành Chứng khoán Hòa Trung Việt Nam. Sau đó, Công ty đã phát hành cổ phiếu riêng lẻ, tăng vốn lên hơn 110 tỷ đồng.
- Tháng 11/2018, Công ty đổi tên thành CTCP Chứng khoán Việt Nam Gateway.
- Ngày 11/03/2021, đổi tên từ CTCP Chứng khoán Việt Nam Gateway thành CTCP Chứng khoán KS.
Mission
KSS luôn nỗ lực hết mình để thấu hiểu nhu cầu của từng khách hàng và từ đó, hành động để đem đến giá trị lớn nhất cho khách hàng – đó là sự hài lòng với việc được đáp ứng tất cả các nhu cầu đó. KSS coi việc thấu hiểu và tận tâm phục vụ khách hàng là kim chỉ nam cho tổ chức, vận hành và phục vụ của mình.