- Build the plans and strategies of Sales
- Synthesize, analyze, evaluate data, collect information from the market to propose suitable business strategies for each period.
- Search, maintain and expand relationships with customers
- Directly searching, expanding and increasing new sources of customers
- Suppervise and maintain the customer base; constantly enhance and improve customers' satisfaction.
- Combine with CS Dept. to feedback & sovle customers' problems
- Support, participate in the recruitment process of Sales staff
- Develop training programs, direct training to ensure the quality of Sales staff, evaluate employee performance periodically
- Supervise the activities of Sales staff, speed up the progress, quality and capacity of Sales staff's work.
- Propose to reward/reprimand/discipline Sales staff base on case-by-case
- Plan of Sales team's activities & organize the implementation. Report periodically as required by BOD.
- Coordinate with company departments, suppliers to find suitable solutions for customers.
- Graduate from University/College with related fields.
- 1-2 years experiences in similar position.
- Good at Chinese.
- Good interpersonal and negotiation skills.
- Good Analytical skills and Customer care skills.
Công ty Cổ phần Cơ giới Trung Nam Miền Nam (Trungnam SMC) được thành lập 07/05/2013 tại trụ sở chính tại Thôn 2, Xã Tân Thượng, Huyện Di Linh, tỉnh Lâm Đồng.Trungnam SMC được thành lập nhằm phục vụ các công tác gia công, thi công cũng như cho thuê các thiết bị cơ giới, máy móc cho các dự án thuộc nội bộ Trungnam Group; mặt khác cung cấp cho các đối tác bên ngoài.Đội ngũ nhân sự của Trungnam SMC được đào tạo bài bản từ Trungnam Group với 20 năm kinh nghiệm trong công tác cung ứng vật tư và xây dựng; Ngoài ra công ty còn tập trung phát triển là hệ thống các đối tác và khách hàng tiềm năng, cùng hợp tác với Trungnam SMC về khía cạnh kỹ thuật, máy móc. Hiện nay, cơ khí Trungnam SMC tự tin trở thành nhà cung ứng các thiết bị và phương tiện cơ giới, đặc biệt là các thiết bị lớn cung cấp các dịch vụ và phương tiện phù hợp và đúng yêu cầu của các đối tác và khách hàng cả nội bộ lẫn bên ngoài.