Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Sales Manager
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển:
09/09/2024
Hạn nộp hồ sơ:
11/10/2024
Hình thức:
Full-time
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 124 Khanh Hoi, Ward 06, District 4, Ho Chi Minh City, Viet Nam
Mô tả công việc
Mô tả Công việc
Position 1: International Sales Manager:
· Research and develop international markets, Researching new products and new suppliers.
· Care, promote and develop the existing customers and markets.
· Communicate and work with decision makers in foreign companies.
· Maintain relationships with customers you are responsible for, quickly support when customers come to you.
· Prepare sales and marketing materials including company profile, proposals, quotations, and website.
· Receive customer requirements, prepare quotations, draft, and review contracts, manage export contracts.
· Make contacts and negotiate with suppliers and customers, building relationships with customers and suppliers.
· Coordinate with suppliers to deploy orders, track orders and payment schedules, collect customer payments.
· Handling problems arising from goods that do not meet the order requirements.
Position 2: Local Sales Manager:
· To strategize sales activities within assigned territories, identifying potential clients through industry market research, networking, and competitor activities
· Approaching, introducing, selling products and consulting customers
· Monitoring and managing customers, revenue, debts
· Handling sales tasks with customers and partners
· Collecting market and competitor information
· Visiting customers, building customer relationships
· Handling customer complaints
· Completing goals: sales, revenue, debts
Position 1: International Sales Manager:
· Research and develop international markets, Researching new products and new suppliers.
· Care, promote and develop the existing customers and markets.
· Communicate and work with decision makers in foreign companies.
· Maintain relationships with customers you are responsible for, quickly support when customers come to you.
· Prepare sales and marketing materials including company profile, proposals, quotations, and website.
· Receive customer requirements, prepare quotations, draft, and review contracts, manage export contracts.
· Make contacts and negotiate with suppliers and customers, building relationships with customers and suppliers.
· Coordinate with suppliers to deploy orders, track orders and payment schedules, collect customer payments.
· Handling problems arising from goods that do not meet the order requirements.
Position 2: Local Sales Manager:
· To strategize sales activities within assigned territories, identifying potential clients through industry market research, networking, and competitor activities
· Approaching, introducing, selling products and consulting customers
· Monitoring and managing customers, revenue, debts
· Handling sales tasks with customers and partners
· Collecting market and competitor information
· Visiting customers, building customer relationships
· Handling customer complaints
· Completing goals: sales, revenue, debts
Yêu cầu công việc
Yêu Cầu Công Việc
Requirements:
· University degree in foreign trade, economics, or business
· 3-4 years' experience in sales, or import-export
· Fluent in English language
· Knowing Russian language is an advantage.
· Proficiency in Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint...)
· Passionate and enthusiastic
· Always taking the initiative in handling with issues
· Strong ability to communicate with customers and suppliers.
Requirements:
· University degree in foreign trade, economics, or business
· 3-4 years' experience in sales, or import-export
· Fluent in English language
· Knowing Russian language is an advantage.
· Proficiency in Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint...)
· Passionate and enthusiastic
· Always taking the initiative in handling with issues
· Strong ability to communicate with customers and suppliers.
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Khu vực
Công Nghệ Amela Việt Nam
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 5, tháp A, tòa nhà Keangnam, Mễ Trì, Nam Từ Liêm, Hà Nội
AMELA là doanh nghiệp cung cấp các dịch vụ, giải pháp phần mềm và CNTT, được thành lập từ năm 2019. Chúng tôi có trụ sở chính tại Hà Nội và văn phòng quốc tế tại Tokyo, Nhật Bản. Tuy là một doanh nghiệp trẻ, nhưng với tốc độ tăng trưởng hàng đầu trong ngành IT Việt Nam năm 2020, AMELA nắm giữ đầy đủ nguồn lực và kinh nghiệm để sẵn sàng phát triển cùng tất cả doanh nghiệp ở mọi ngành nghề, cũng như tham gia đóng góp vào phát triển kinh tế xã hội.
Review Công Nghệ Amela Việt Nam
4.8
4 review
19/03/2024
★
★
★
★
★
Nhân viên IT
tại Hà Nội
Ở đây mình đã trưởng thành rất nhiều. Yêu Amela!(IT)
19/03/2024
★
★
★
★
★
Nhân viên IT
tại Hà Nội
Quy trình làm việc đã cải thiện nhiều, role rõ ràng.(IT)
19/03/2024
★
★
★
★
★
Nhân viên IT
tại Hà Nội
Công ty rộng rãi, đồng nghiệp vui vẻ, hòa đồng(IT)
Những nghề phổ biến tại Công Nghệ Amela Việt Nam
Bạn làm việc tại Công Nghệ Amela Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Công Nghệ Amela Việt Nam
Click để đánh giá