Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Trưởng nhóm/Trưởng phòng
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Đại Học
Yêu cầu kinh nghiệm
Trên 3 năm
Ngày đăng tuyển
16/09/2024
Số lượng tuyển
Không giới hạn
Yêu cầu ngôn ngữ
Yêu cầu độ tuổi
Không
Yêu cầu giới tính
N/A
Kĩ năng
Mô tả công việc
Main Purpose:
- This role will oversee and drive operational excellence and commercial performance for Thai Kien CPG (Highlands coffee CPG products) within the South region in both GT and MT channels.
- This role is responsible to ensure that operational processes are optimized to meet business objectives, enhance customer satisfaction, and support strategic growth.
Key Accountabilities:
- Responsible for monthly/ quarterly/ yearly planning of distribution, merchandising and hygiene, primary sales – secondary sales for whole area and sales forecast. In charge of both MT and GT channels.
- Deploy monthly/quarterly secondary sales targets, sales fundamentals ( number of outlets, calls, successful calls, sold-in SKUs, brand distribution, merchandising and market hygiene control); programs (trade promotion, consumer promotion, support activities)
- Accountable for all operations to be successful with in approved budgets: % NDP TTS, % NDP subsidies, TM TTS, % overhead budget in assigned area.
- Accountable for sales fundamentals, sales targets and other KPIs to be achieved daily, weekly, monthly and quarterly in assigned area.
- Accountable for effective execution of ASMPQ (Availability, Space, Merchandising, Price, Quality) on field.
- Responsible for building and maintaining good relationship with KA customers;
- Reviewing customer profile to understand well Customer insight / needs.
- Accountable for daily/weekly/monthly sending reports accurately and timely.
- Responsible for information collection and report on competitors activities and customer’s complain timely
- Responsible for professional development and career planning for all staff to maintain the continuity and meet the business growth.
Yêu cầu công việc
Education:
- University degree in relevant field.
Experience:
- Proven experience in FMCG industry. At least 3+ years experience in similar position, in charge of both GT and MT channels.
Work related skills:
- Strong Analytical and planning skills
- Strong Organizational and Leadership skills.
- Knowledge of Distribution and Selling Skills.
- Knowledge of MT, KA, Distributors, and FMCG Route to market.
- Customer and sales data management.
- Dynamic public presentation and problem solving.
- Sales Ethics and knowledge of the legal aspect and the rules of competition.
Soft skills:
- Advanced in presentation and negotiation skills
- Advanced in communication skills
- Good priority setting and problem-solving skills
- Good planning/following upskills
Quyền lợi được hưởng
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
AMELA là doanh nghiệp cung cấp các dịch vụ, giải pháp phần mềm và CNTT, được thành lập từ năm 2019. Chúng tôi có trụ sở chính tại Hà Nội và văn phòng quốc tế tại Tokyo, Nhật Bản. Tuy là một doanh nghiệp trẻ, nhưng với tốc độ tăng trưởng hàng đầu trong ngành IT Việt Nam năm 2020, AMELA nắm giữ đầy đủ nguồn lực và kinh nghiệm để sẵn sàng phát triển cùng tất cả doanh nghiệp ở mọi ngành nghề, cũng như tham gia đóng góp vào phát triển kinh tế xã hội.
Review Công Nghệ Amela Việt Nam
Ở đây mình đã trưởng thành rất nhiều. Yêu Amela!(IT)
Quy trình làm việc đã cải thiện nhiều, role rõ ràng.(IT)
Công ty rộng rãi, đồng nghiệp vui vẻ, hòa đồng(IT)