Việc làm Công Nghệ Amela Việt Nam

Cập nhật 22/10/2024 01:03
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Công Nghệ Amela Việt Nam
[Fmcg] Regional Commercial Manager (South)
Công Nghệ Amela Việt Nam 4.8★
4 đánh giá 13 việc làm 4 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 18/10/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 119-127 Nguyễn Cơ Thạch, Quận 2, Hồ Chí Minh
JobsGo

Tính chất công việc

Full-time

JobsGo

Vị trí/chức vụ

Trưởng nhóm/Trưởng phòng

JobsGo

Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

Đại Học

JobsGo

Yêu cầu kinh nghiệm

Trên 3 năm

JobsGo

Ngày đăng tuyển

16/09/2024

JobsGo

Số lượng tuyển

Không giới hạn

JobsGo

Yêu cầu ngôn ngữ

Không
JobsGo

Yêu cầu độ tuổi

Không

JobsGo

Yêu cầu giới tính

N/A

JobsGo

Kĩ năng

Phát Triển Thị Trường , Giám Sát Bán Hàng

Mô tả công việc

Main Purpose:

  • This role will oversee and drive operational excellence and commercial performance for Thai Kien CPG (Highlands coffee CPG products) within the South region in both GT and MT channels.
  • This role is responsible to ensure that operational processes are optimized to meet business objectives, enhance customer satisfaction, and support strategic growth.

Key Accountabilities:

  • Responsible for monthly/ quarterly/ yearly planning of distribution, merchandising and hygiene, primary sales – secondary sales for whole area and sales forecast. In charge of both MT and GT channels.
  • Deploy monthly/quarterly secondary sales targets, sales fundamentals ( number of outlets, calls, successful calls, sold-in SKUs, brand distribution, merchandising and market hygiene control); programs (trade promotion, consumer promotion, support activities)
  • Accountable for all operations to be successful with in approved budgets: % NDP TTS, % NDP subsidies, TM TTS, % overhead budget in assigned area.
  • Accountable for sales fundamentals, sales targets and other KPIs to be achieved daily, weekly, monthly and quarterly in assigned area.
  • Accountable for effective execution of ASMPQ (Availability, Space, Merchandising, Price, Quality) on field.
  • Responsible for building and maintaining good relationship with KA customers;
  • Reviewing customer profile to understand well Customer insight / needs.
  • Accountable for daily/weekly/monthly sending reports accurately and timely.
  • Responsible for information collection and report on competitors activities and customer’s complain timely
  • Responsible for professional development and career planning for all staff to maintain the continuity and meet the business growth.

Yêu cầu công việc

Education:

  • University degree in relevant field.

Experience:

  • Proven experience in FMCG industry. At least 3+ years experience in similar position, in charge of both GT and MT channels.

Work related skills:

  • Strong Analytical and planning skills
  • Strong Organizational and Leadership skills.
  • Knowledge of Distribution and Selling Skills.
  • Knowledge of MT, KA, Distributors, and FMCG Route to market.
  • Customer and sales data management.
  • Dynamic public presentation and problem solving.
  • Sales Ethics and knowledge of the legal aspect and the rules of competition.

Soft skills:

  • Advanced in presentation and negotiation skills
  • Advanced in communication skills
  • Good priority setting and problem-solving skills
  • Good planning/following upskills

Quyền lợi được hưởng

- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Công Nghệ Amela Việt Nam
Công Nghệ Amela Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 5, tháp A, tòa nhà Keangnam, Mễ Trì, Nam Từ Liêm, Hà Nội

AMELA là doanh nghiệp cung cấp các dịch vụ, giải pháp phần mềm và CNTT, được thành lập từ năm 2019. Chúng tôi có trụ sở chính tại Hà Nội và văn phòng quốc tế tại Tokyo, Nhật Bản. Tuy là một doanh nghiệp trẻ, nhưng với tốc độ tăng trưởng hàng đầu trong ngành IT Việt Nam năm 2020, AMELA nắm giữ đầy đủ nguồn lực và kinh nghiệm để sẵn sàng phát triển cùng tất cả doanh nghiệp ở mọi ngành nghề, cũng như tham gia đóng góp vào phát triển kinh tế xã hội.


Review Công Nghệ Amela Việt Nam

4.8
4 review

19/03/2024
Nhân viên IT tại Hà Nội

Ở đây mình đã trưởng thành rất nhiều. Yêu Amela!(IT)

19/03/2024
Nhân viên IT tại Hà Nội

Quy trình làm việc đã cải thiện nhiều, role rõ ràng.(IT)

19/03/2024
Nhân viên IT tại Hà Nội

Công ty rộng rãi, đồng nghiệp vui vẻ, hòa đồng(IT)

Những nghề phổ biến tại Công Nghệ Amela Việt Nam

Bạn làm việc tại Công Nghệ Amela Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Nghệ Amela Việt Nam

Công Nghệ Amela Việt Nam

Click để đánh giá