Mô tả công việc
1.Main responsibilities
Monitors competitors’ activities and assists in marketing intelligence
Refers sales leads to appropriate personnel within Vias Hotel Vung tau
Sells to new, existing and prospective customers considering goals set forth in the sales strategy, negotiating optimum rate for the benefit of the business
Services existing business through management of account bases
Sell all facets of the hotel
Manage the corporate head office and the preferred hotel history for that company
Develop and maintain a regular pattern of sales calls, meeting with principals of target market
Provides direction on, and conducts market research and analysis
Develops and maintains contact with business generators, meeting and convention planners, visitors/convention bureau, travel agents, tour operators, airlines, corporate accounts, Government Departments and other producers closely allied to hotel business as the Areas which are divided by DOSM
Builds profile within local market place through attendance at various events and local market place
Conduct client interviews
Entertain clients
Plan and conduct familiarization tours and site inspections
Travel when required to promote the hotel and develop potential business
Monitors existing business and inputs into sales strategy meetings to maximize business
Grows existing business and establishes and pursues leads which will develop business
Interfaces with operations on a timely basis
Initiates and prepares tenders for business
Assesses sales and marketing data
Assists with the preparation of new products and services
Assists in the evaluation of sales and marketing activities
Analyses sales mix and likely impact on hotel goals
Implement direction from Director of Sales and Marketing.
Liaison with advertising agency
Stock control of collateral
Collateral input
Execute advertising/creative briefs in a timely manner
Works with superior on manpower planning and management needs
Works with superior in the preparation and management of the Department’s budget
Yêu cầu công việc
1. General requirements
•2 years related experience or an equivalent combination of education and experience
•Excellent skills In Customer Service and Public Relations.
•Leadership and well organized.
•IT skills: good in Microsoft office.
•English: good writing and communication skills.
2. Qualifications
-Bachelor’s degree or Diploma in Sales & Marketing, Hotel Management, Business Administration, or related field preferred.
Quyền lợi được hưởng
- Được hưởng các chế độ phúc lợi xã hội theo luật lao động việt Nam.
- Được làm việc trong môi trường chuyên nghiệp.
- Thu nhập hấp dẫn
AMELA là doanh nghiệp cung cấp các dịch vụ, giải pháp phần mềm và CNTT, được thành lập từ năm 2019. Chúng tôi có trụ sở chính tại Hà Nội và văn phòng quốc tế tại Tokyo, Nhật Bản. Tuy là một doanh nghiệp trẻ, nhưng với tốc độ tăng trưởng hàng đầu trong ngành IT Việt Nam năm 2020, AMELA nắm giữ đầy đủ nguồn lực và kinh nghiệm để sẵn sàng phát triển cùng tất cả doanh nghiệp ở mọi ngành nghề, cũng như tham gia đóng góp vào phát triển kinh tế xã hội.
Review Công Nghệ Amela Việt Nam
Ở đây mình đã trưởng thành rất nhiều. Yêu Amela!(IT)
Quy trình làm việc đã cải thiện nhiều, role rõ ràng.(IT)
Công ty rộng rãi, đồng nghiệp vui vẻ, hòa đồng(IT)