Mô tả công việc
Develop competencies and processes required to create an effective and efficient sales organization.
Other tasks as assigned from line manager
Attend clinical meetings, seminars, and conferences as appropriate.
Maintain competitive knowledge to create and adjust sales strategies.
Build up & develop good relationship with key customers & new potential territories
Ensure effective hiring, training, development and retention of team member.
Provide sales management, budget control, compensation programs and incentive planning.
Provide leadership through effective communication of vision, active coaching and development while comparing sales results to goals and taking appropriate action to correct when necessary.
Manage to meet/exceed monthly, quarterly and annual sales forecasts.
Provide supervision through field visits, observations and measurement of results to include performance appraisals and salary reviews.
Create and implement effective sales strategies and lead nationwide toward achievement of corporate sales objectives.
Proactively identify changes in healthcare, delivery systems, and competitive pressures to develop and modify strategies and tactics accordingly.
Prepare monthly, quarterly and annual sales forecasts.
Yêu cầu công việc
Ability to build positive working relationships, both internally and externally.
Demonstrated ability to achieve sales plans.
Ability to effectively present information and negotiate with BOD
Have experiences in tender process knowledge
Strong communication skill
Business related computer skills including Microsoft Office Suite.
Proven business analysis and judgment with the ability to proactively manage business and P&L to meet objectives.
Experience and success in recruiting and retaining a high performance sales team and a demonstrated ability to lead and manage a diverse sales team.
Exceptional negotiation skills.
Strategy development, project management, problem solving, and change management skills.
Demonstrated strong oral and written communication skills.
Demonstrated ability to professionally develop and coach sales team.
Willing to travel frequently
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-25 20:25:02
AMELA là doanh nghiệp cung cấp các dịch vụ, giải pháp phần mềm và CNTT, được thành lập từ năm 2019. Chúng tôi có trụ sở chính tại Hà Nội và văn phòng quốc tế tại Tokyo, Nhật Bản. Tuy là một doanh nghiệp trẻ, nhưng với tốc độ tăng trưởng hàng đầu trong ngành IT Việt Nam năm 2020, AMELA nắm giữ đầy đủ nguồn lực và kinh nghiệm để sẵn sàng phát triển cùng tất cả doanh nghiệp ở mọi ngành nghề, cũng như tham gia đóng góp vào phát triển kinh tế xã hội.
Review Công Nghệ Amela Việt Nam
Ở đây mình đã trưởng thành rất nhiều. Yêu Amela!(IT)
Quy trình làm việc đã cải thiện nhiều, role rõ ràng.(IT)
Công ty rộng rãi, đồng nghiệp vui vẻ, hòa đồng(IT)