Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Looking-forward Planning & Analysis:
+ Participate in company strategic planning of the company
+ Coordinate with related functions to build and update company budget / latest forecasts
+ Frequently update actual vs. plan, understand root causes of variances, highlight and recommend corrective actions
+ Responsible for financial modeling, incorporate major assumptions, run various scenarios to assist business strategic and/operational decision making
- Acting as IFRS Change Lead, working closely with Finance Transformation team/ Controlling team to implement IFRS for Con Cung
- Assist CFO to prepare for BOD meetings, provide answers & required information to address BOD’s queries
- Carry out ad hoc investment analysis
- Control budget spending (either CapexOpex)
- Working capital analysis and optimization
- Join Finance leadership team, drive step changes in automation, capabilities building (both partnering and controlling).
- Any other Assignmentst asks given by CFO
About Concung.com
- Working time: 8:30 - 17:30 Monday - Friday
- Working place: 14th Floor, Phu My Hung Tower, Tan Phu Ward, Dist. 7, HCMC
Yêu Cầu Công Việc
1. Experience & other requirements
- Degree qualified in Finance and Accounting area
- Big 4 audit background preferable
- Working experience in Retail is preferable
- ACCA, CPA license is preferable
2. Competencies
- Strong analytical skills and attention to details
- Ability to structure and build consistent data, provide insightful analysis for better business decisions
- English proficiency in both writing and speaking
Benefit
- Annual bonus: 2 - 3 months under minimum KPI requirement
- Participate in the Employee Stock Option Program
- Fast growth career with the biggest mom & baby retailer in Vietnam
- Work in a dynamic, open, creative environment
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 30 - 36
- Thời gian làm việc: Working time: 08h30 - 17h30 (Monday - Friday)
- Lương: Cạnh tranh
Phần mềm CRM giúp các chủ doanh nghiệp vận hành doanh nghiệp của họ với số người ít nhất và hiệu quả tối đa nhất. Bất kỳ chủ doanh nghiệp nào cũng mơ ước doanh nghiệp của mình sẽ chạy tự động mà ít phải can thiệp, ECRM giúp ước mơ đó thành hiện thực.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia các BHSK, BHXH
- Chế độ khám sức khỏe định kỳ hàng năm
- Chế độ bảo hiểm nâng cao PVI
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Team building
Lịch sử thành lập
- Công Ty Cổ Phần Công Nghệ ECRM thành lập năm 2020.
Mission
- Mang đến cho khách hàng các công trình, dự án, sản phẩm dịch vụ tốt nhất với giá thành cạnh tranh nhất. Hoạt động có hiệu quả, tăng trưởng bền vững, quan tâm thực hiện trách nhiệm xã hội, đóng góp ngày càng nhiều cho sự phát triển đất nước.