Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Senior Practice Development Consultant Specialist
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ:
09/12/2024
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- P402+ 403. Tòa Nhà SSP 123 Trương Định, Q.3,Hồ Chí Minh
Mô tả công việc
The Senior PDC Specialist will be in charge for providing training for private hospital's staff. Collaborate with hospital to help them offer the best patient experience, maximize their clinical efficiency and performance. The employee who holds this position have important role in increasing conversion rate of Zeiss's procedure at each private hospital.Consulting & training task: Conduct account' assessmentcollaborate with sale team to identify training needs of each accountPlanning: develop training/ develop plan for each account based on assessmentImplementation training & hand-on coaching to ensure staff of hospital can apply knowledge to their daily job and provide excellent service to patient.Provide tools/material to improve the practice efficiency and performance.Development taskAccountability for the growth of treatment pack sales;Contribute to increase SMILE/ SMILE pro conversion rate;Contribute to increase SMILE/ SMILE pro conversion penetration in the market;Contribute to increase ZEISS market share in the country;Other marketing taskSupport for internal & external event of OPT & MCS productsPDC's task for SUR teamPlanning & training for new siteRoll out regional project
Yêu cầu công việc
Education / Professional CertificationBachelor's degree in Business Administration, hospital management, hospitality or a related field.Experience 5- 7 working experience.At least 2 to 3-year experience in training role of hospital/ hospitality industry/ customer service area.Knowledge / Skills / Other characteristicsProfessional Skill:Excellent relationship building skills.Presentation skillExpert in selling skill, communication skill, Coaching skillBusiness senseThinking and acting logicallyExcellent relationship building skills.Behavioral / Leadership Skill:Integrity and honestyOwnershipCollaborationInspire skillResilienceProblem Solving SkillsLanguage skill: Conversant in English and VietnameseOther characteristicsCan do attitude & Hand on style.SupportiveTeamwork spirit
Quyền lợi được hưởng
- Môi trường làm việc dân chủ, hiện đại, chuyên nghiệp, có cơ hội thăng tiến và ổn định lâu dài.
- Được đóng BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của nhà nước.
- Được hưởng chế độ chăm sóc sức khỏe toàn diện.
- Được hưởng các quyền lợi khác theo chính sách của công ty
- Được đóng BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của nhà nước.
- Được hưởng chế độ chăm sóc sức khỏe toàn diện.
- Được hưởng các quyền lợi khác theo chính sách của công ty
Khu vực
SAMO
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Được thành lập từ năm 2013, Công ty cổ phần Công nghệ và Truyền thông SAMO (SAMO) ghi dấu ấn trên thị trường Fintech bằng việc nỗ lực kiến tạo các nền tảng công nghệ giúp khách hàng kết nối thuận tiện với các dịch vụ tài chính, ngân hàng, bảo hiểm trên toàn quốc.
Đáp ứng sự phát triển mạnh mẽ của thị trường, SAMO đã xây dựng hệ sinh thái phân phối các sản phẩm tài chính và digital marketing với hàng triệu khách hàng tin dùng mỗi tháng.
Review SAMO
5.0
1 review
28/03/2024
★
★
★
★
★
Nhân viên IT
tại Hà Nội
Mình thấy chế độ khá nice: Không làm OT, lương thưởng oke(IT)
Những nghề phổ biến tại SAMO
Bạn làm việc tại SAMO? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
SAMO
Click để đánh giá