Work closely with stakeholders and users to acquire insights of the business regarding to objectives, risks with complete understanding of their expectation and demands
Evaluate business processes, anticipate requirements, uncover areas for prospective improvements, and consult the most possible solutions
Consolidate, analyze, elaborate, translate requirements into user stories and acceptance criteria. Then ensure the team understand the product requirements and the product is delivered at high quality
Compose and maintain requirement documents such as Business Requirement Document, Functional Requirement Specification, etc.
Write user manuals, conducting user training sessions and tracking feedbacks
Clarify, update, prioritize and manage the product backlog
Lead ongoing reviews of business processes and developing optimization strategies by continuously being up-to-date on the latest methodologies and IT advancements to automate and modernize systems
Supporting Project Manager and Product Owner through Scrum activities and business related activities or playing the role of Product Owner when requiredIf you can do everything listed above, you've got what it takes. Perhaps some of the following would be helpful too:
Bachelor's Degree in IT, Computer Science, Information System, or relevant majors
Good understanding of client's business requirements.
Experience in construction area is an advantage
Experienced in Discovery methodologies with a high-level focus on Elicitation and requirement gathering & documentation
Excellent at English communication in both written and verbal skills
Hands-on at least 4+ years of experience in Business Analyst and supporting Product Owners
Modeling and Design business process
Can read and design in UML language, familiar with at least one among Use-cases diagram, Activity Diagram, State Diagram, and Sequence Diagram
Have knowledge of UI/UX
Acquire good interaction and presentation skills with Stakeholders, Developers, Testers, Team Leaders and Project Manager.Attractive salary with 100% salary during probation
13th month salary, Appealing Performance bonus, Salary review annually
Opportunity to be on site in the USA
Chance to collaborate and work with global stakeholders
Provide training to develop our employee 's knowledge and skills (Internal training: Udemy, Pluralsight, and other online training course, TechTalk sharing within Software Development Division; External training: Management, English, Soft Skills, ....)
Premium health care program for employee + one of your beloved ones, Annual medical check-up
14 vacation days per year and Christmas Day
Benefits for special holidays (Birthday, Marriage, Women's Day, Tet Holidays, Mid-Autumn, New born babies, International Children 's Day...)
Company trip and Year-End party every year
Social, sports and several team building activities
Young, friendly and international working environment
Modern working conditions and entertainment facilities at office
Snacks, tea and coffee all the time
Compliance fully to Vietnam Labor code
Vinorsoft bắt đầu từ ý tưởng tạo một cuộc cách mạng trong việc kết hợp các giải pháp công nghệ thông tin và viễn thông để ứng dụng vào việc xây dựng hệ thống cho doanh nghiệp. Với phương châm “Luôn tận tâm, luôn trung thực, luôn gắn kết”, Vinorsoft cam kết đưa đến khách hàng các giải pháp hàng đầu, chất lượng và tiết kiệm nhất.
Với sứ mệnh phát triển các Giải pháp Phần mềm tổng thể giúp cho công việc kinh doanh của mọi Doanh nghiệp, cá nhân trở nên Dễ dàng và Hiệu quả hơn.
Xây dựng môi trường làm việc chuyên nghiệp, sáng tạo và nhân văn. Tạo điều kiện và cơ hội phát triển công bằng cho tất cả nhân viên.
Đồng hành phát triển, từng bước hiện đại hoá công tác quản lý vận hành của các Doanh nghiệp tiến tới nền công nghiệp 4.0
Hiện tại Công ty cung cấp rất nhiều phần mềm cho các đối tác như ngân hàng, các đơn vị truyền hình...
Với hơn 100 cán bộ nhân viên, công ty tiếp tục nỗ lực để phát triển hơn nữa và trở thành đối tác tin cậy của khách hàng