Mô tả công việc
• Analyze and submit month-end reports and identify deviation from business plan goals
• Participate in management meetings to review progress towards achievement of business plan goals and develop the annual business plan related for the outlet
• Plan, implement and measure profit enhancement programs by working with the kitchen & Marketing Department. Prepare & submit post-mortem promotion report to F&B Manager upon completion of promotion
• Implement and maintain control measures to ensure that food & beverage costs, productivity, labour costs and operating supply costs for the outlet is in line with budget
Outlet Operation
• Conduct departmental daily briefings to ensure that all pertinent information is well received by team members
• Supervise team members to ensure that all tasks assigned/required in the outlet are carried out on time and according to instruction and departmental standards
• Build a good relationship with guests or regular patrons. Try to remember individual patron’s names and their preferences to extend a personalized service
• Handle guests’ complaints and comments tactfully and efficiently
• Handle all administration work pertaining to cashier/bar operation requirement and company’s policies
• Maintain department communication logbook and updated notice board
• Check the supply of equipment/stock level and ensure that there is no shortage of items which have impact on the operation and guests
• Check the outlet/back of the house cleanliness to ensure that it is in compliant with F&B sanitation and hygiene rules and regulations
• Maintain complete knowledge of all food & beverage services, contents & preparation methods, outlets and hotel services/features
• Ensure that health, safety and security procedures are in place in the outlet
• Attend all briefings, meetings and trainings as assigned by management
• Perform proper handover and communication to the next shift
• Assist other food & beverage outlets with their operations during peak times or when required
Team Management
• Interview, select and recruit outlet employees
• Identify and develop team members with potential
• Conduct performance review with the team
• Constantly monitor team members’ appearance, attitude and degree of professionalism
• Develop, conduct maintain all staff training programs for team members, focusing on their development needs, providing them with new skills to meet the changing needs of the business
• Prepare weekly staff schedules keeping in mind anticipated business, operating budgets and standards of service
• Conduct monthly departmental meetings to provide information to team members, obtain their feedback, rectify operation issues and provide a regular forum for department communication
Details will be discussed during the interview
Quyền lợi được hưởng
- Participating in Social insurance and Health insurance according to regulations. / Tham gia BHXH và BHYT theo quy định.
- Meal allowance / Phụ cấp cơm ca
- Standard working mode of Accor Corporation/ Chế độ làm việc theo tiêu chuẩn của tập đoàn Accor
Yêu cầu công việc
Knowledge and Experience
• Additional certification(s) in Food & Beverage will be an advantage
• Good reading, writing and oral proficiency in English language
• Minimum 2 years of relevant experience in a similar capacity
• Good working knowledge of MS Excel, Word, & PowerPoint
• High degree of professionalism with sound human resources management and business acumen capabilities
Competencies
• Strong leadership, interpersonal and training skills
• Good communication and customer contact skills
• Service oriented with an eye for details
• Ability to work well in stressful & high-pressure situations
• A team player & builder
• A motivator & self-starter
• Well-presented and professionally groomed at all times
Yêu cầu hồ sơ
- Certificates/ Bằng cấp, chứng chỉ
- Notaried ID Card/ Căn cước công dân photo công chứng
- CV/ Sơ yếu lý lịch
- Health check / Giấy khám sức khỏe
- Criminal Record / Xác nhận hạnh kiểm
Công ty TCOTS - Cát Lái chuyên cung ứng thực phẩm cho các đơn vị bếp ăn của Cảng và Trường học..
Phục vụ các xuất ăn cho các đươn vị hoạt động trong Cảng
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ phúc lợi (BHXH, CĐ, phép năm....) theo quy định chung của Công ty.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch và lương tháng 13 theo hiệu quả Công ty.
Lịch sử thành lập
Tháng 12/2017 Thành lập công ty Cổ Phần cung ứng TCOTS Cát Lái tại TP.HCM từ tiền thân là công ty Greenfood với 10 năm hoạt động trong ngành thực phẩm an toàn
Mission
- Sứ mệnh:
Đối với khách hàng: Tân Cảng Catering lấy sức khỏe của khách hàng làm kim chỉ nam cho mọi hoạt động sản xuất – kinh doanh.
Đối với đối tác: Tân Cảng Catering xây dựng và giữ gìn mối quan hệ đoàn kết, ổn định, lâu dài và cùng có lợi trên cơ sở truyền thống kinh doanh đáng tin cậy, đảm bảo chất lượng hàng hóa và tôn trọng khách hàng.
Đối với nhân viên: Tân Cảng Catering chú trọng phát triển con người và định hướng trở thành một doanh nghiệp có môi trường làm việc khoa học, thân thiện và đảm bảo mọi nhân viên đều có cơ hội phát triển bằng thái độ làm việc và năng lực của chính mình.
- Tầm nhìn: Tân Cảng Catering phấn đấu trở thành công ty cung cấp thực phẩm an toàn,có uy tín hàng đầu tại Việt Nam.Chúng tôi tăng cường phát triển chuổi cả về chất và lượng, đi kèm với nâng cao dịch vụ chăm sóc khách hàng và kiểm soát chặt chẽ chất lượng,nguồn gốc hàng hóa.Giữ vững uy tín thương hiệu, chất lượng sản phẩm, mở rộng sản xuất chiều rộng lẫn chiều sâu, mở rộng chủng loại sản phẩm với giá cả cạnh tranh.