Việc làm Datyso Việt Nam

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ Phần Datyso Việt Nam
Customer Service Supervisor (Giám Sát CSKH)
Datyso Việt Nam
4 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 11/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 11/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
1. Manage CS Team's daily operations (50%):
Call flow & dropped call real-time monitoring,
Walk-in customer serving when needed,
Agents' performance monitoring
TAT control/FCR Control/ QA control
Support recruitment (new or replacement) process: searching candidate; conducting interview & evaluation; preparing service contract, agents' monthly incentive calculation
2. Training responsibilities (25%):
Organize/support both required technical (workflow, procedure, guidelines) training and customer service soft skills training for CS staff;
Conduct some customer service skills training and quality improvement training to other departments, if required;
At least annually for whole CS's soft skills training and semi-annually refresh technical training (new joiner training is a must)
Conduct knowledge testing for CS team on quarterly basic.
3. Report & Others (25%):
Keep up-to-date on new or enhanced products/services to maintain a high-quality service with accurate information providing to customer
Do regular/ad-hoc reports
Systems enhancement/testing when needed.
Be a good back up for CS Team Head
Other assigned tasks by CS Team Head/Head of Customer Service Center1. Qualification
University graduated. Economics, Finance or Banking is preferable.
2. Experience
At least 3 years of management experience in customer service/call center or related industries
3. Knowledge
Vietnamese & English - advanced
Understanding about SVFC's products
Customer service oriented & Having knowledge/experience in dealing with customer, Customer service or service industries
Having rich experience in complaint handling, dealing with both internal & external customers (face-to-face & other communication channels)
Manual/procedures/process building up
Experienced in: Recruitment, training, coaching, reporting & Objectives/goals setting up for the team
4. Skills
Familiar with CRM system/call center
Proficient in MS Office (Word, Excel, Power Point,...)
Good Analysis & reporting skills
Procedures/process/guideline,... building up
Carefulness, perseverance, motivation and self motivation
Attention to detail and quality orientation
Relationship building & teamwork
Agility and adaptability
Conflict management
Coaching, training, mentoring, interview skillAnnual leave: 16 - 18 days
Attractive salary and bonus
Social insurance
Premium health insurance
Professional qualification sponsorship, online course sponsorship, language sponsorship: English, Korean
Engagement and outdoor activities
Friendly and dynamic working environment
Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ Phần Datyso Việt Nam
Datyso Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4, Tòa nhà 25T2, Đường Nguyễn Thị Thập, Phường Trung Hoà, Quận Cầu Giấy, Hà Nội

Công ty cổ phần Datyso Việt Nam hoạt động thương mại trong ngành cung cấp các sản phẩm máy cơ khí, CNC, máy hàn cắt, phụ kiện hàn cắt và tiêu hao. 

Được thành lập từ năm 2011, với đội ngũ nhân viên trẻ, nhiệt huyết, gắn bó, môi trường làm việc năng động đến nay công ty đã gặt hái được rất nhiều thành công và từng bước hoàn thiện sứ mệnh của mình. 

Hãy gia nhập Datyso để chúng ta trở thành đồng đội của nhau.!

Những nghề phổ biến tại Datyso Việt Nam

Bạn làm việc tại Datyso Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Datyso Việt Nam

Datyso Việt Nam

Click để đánh giá