Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Support for Sales Coordinator Manager (Korean documents)
Following up sales order and addressing related issues to ensure on-time delivery and other requirements from customers
Manage sales contract & other related documents
Monitoring payment status; following up product stock and material stock
Collaborating effectively with other departments to achieve common goal
Other reports assigned by Leader/Head of Department/ Coordinator
Yêu Cầu Công Việc
Graduated from University with majors: Economics, Korean Language Education, Business Administration, English, Interpreter, Korean,..
Korean fluency (From TOPIK level 5)
Good English
Effective communication skills and negotiation skills
Willing to learn and great diligence in work
Have a desire for long-term commitment and clear work orientation.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Phụ cấp khác:
Annual health check
Lunch allowance (60.000vnd/Benefits for birthdays, weddings, funerals, maternity, children, seniority...
Free distribution of uniforms and labor protection for each job position
Free shuttle bus routes from HCM, Bien Hoa, Hac Dich, Ba Ria, Vung Tau to Phu My office and vice versa - Thời gian thử việc: 2 months
- Cơ hội huấn luyện: Employees regularly participate in training courses to improve their qualifications
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: Mon ~ Fri (8:00 ~ 17:00)
- Phúc lợi:
Tet bonus
Consider increase annual salary based on capacity
Pay social insurance according to the Law, in addition to supporting accident insurance, health insurance
Free accommodation for remote employees - Ngày nghỉ:
National holidays and New Year holidays according to the Law, plus additional days off on company birthday, Mid-Autumn Festival, and Christmas
- Lương: 15 Tr - 20 Tr VND
Ѕứ mệnh của Atlantic Việt Nam là cung cấρ những sản phẩm Bất động sản đồng Ƅộ về cơ sở hạ tầng cũng như hoàn chỉnh về ρháp lý. Atlantic cung cấp dịch vụ trọn gói về quản lý Ƅất động sản, chăm sóc các sản phẩm đó, làm cho khách hàng luôn luôn được sử dụng sản ρhẩm trong tình trạng tối ưu nhất. Quɑ hoạt động của mình, Atlantic đem lại cho người lɑo động của công ty không chỉ thu nhậρ cao, mà còn một môi trường làm việc hiện đại, năng động, hiệu quả cùng với những cơ hội học tậρ nâng cao kỹ năng chuyên môn, rèn luуện bản lĩnh va thăng tiến trong công việc.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH,BHYT đầy đủ
Các hoạt động ngoại khóa
- Các sự kiện, Hoạt động công ty
Lịch sử thành lập
-
Ngày thành lập: 15/09/2020
Mission
Luôn phấn đấu hết mình để mang đến hài lòng mọi người tiêu dùng