Mô tả công việc
- Develop and implement effective SEOstrategies to improve organic search rankings and drive traffic to our websites.
- Manage and optimize digital advertising activities on platforms like Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn, ensuring alignment with business objectives.
- Collaborate with internal teams, including theSales Teamand CEO, to understand product offerings, analyze market trends, and identify gaps for brand positioning.
- Conduct regular analysis of competitorstrategies and adjust marketing efforts accordingly.
- Monitor, report, and evaluate the performance of digital marketing channels using KPIsto ensure continuous optimization and maximum ROI.
- Stay updated on industry trends and adjust marketing tactics to remain competitive in the market.
- Plan and organize internal trainingsessions for employee branding and knowledge sharing.
Yêu cầu công việc
- At least 2 yearsof experience in Digital Marketingwith a strong background in SEOand SEM.
- Proven track record with Google Marketing Platforms(Google Ads, Google Analytics, etc.) and Facebook Marketing.
- Experience working in a software outsourcingor IT company is highly preferred.
- Strong understanding of digital marketing tools, strategies, and tactics to drive performance-based results.
- Excellent communication skillsand the ability to work cross-functionally with different teams.
- Ability towork independently and proactively, creative.
- Proficiency in Englishfor internal and external communication.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary with 13th-month bonus and project commissions.
- Performance-based bonuses and profit-sharing opportunities.
- Wedding/Newborn 10,000,000/ time
- Premium Health Care Package for all employee
- Vaccine for baby from 0-36 months: 3,000,000/ 1 year
- Provide Laptop & Extra high-definition screens for working
- Employee referral bonus: 2,000,000 – 10,000,000 (depend on level / roles)
- Support for learning and certificate examination. Provide an extra monthly allowance
- Values are driven, an international working environment, and agile culture Bottom of Form
CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ THƯƠNG MẠI VINGO VIỆT NAM là thương hiệu nội y đồ mặc nhà chuyên về sản phẩm che khuyết điểm đầu tiên tại Việt Nam. Thành lập năm 2015, qua 5 năm xây dựng và trưởng thành, Vingo vẫn giữ vững và theo đuổi quan điểm mang cái đẹp đến tất cả mọi người. Vingo tự hào khi luôn được khách hàng tin yêu, gửi gắm niềm tin và chọn Vingo là điểm dừng chân cho các sản phẩm của mình. Đến nay, Vingo đã phục vụ hơn 1 triệu khách hàng trong và ngoài nước.
1. SỨ MỆNH
- Với sứ mệnh giúp tất cả phụ nữ đẹp hơn và tự tin hơn. Vingo tin rằng tất cả phụ nữ đều có vẻ đẹp riêng, quan trọng là phụ nữ có biết lựa chọn sản phẩm phù hợp để nổi bật lên vẻ đẹp đó hay không mà thôi. Bởi vậy Vingo ra đời với các dòng sản phẩm tập trung nổi bật được điểm mạnh và che đi những điểm yếu hay khuyết điểm trên cơ thể phụ nữ. Giúp phụ nữ tự tin hơn, thể hiện được mọi điểm đẹp nhất của bản thân mình. Với sứ mệnh này Vingo hy vọng sẽ góp phần nâng cao sự tự tin, quyến rũ và vun đắp hạnh phúc của các quý cô hiện đại.
2. SẢN PHẨM
- Mỗi sản phẩm là một thiết kế độc quyền Vingo, bằng sự sáng tạo và tâm huyết của mình, thiết kế của Vingo dựa trên nghiên cứu khoa học hình thể, kỹ thuật may với tiêu chuẩn gắt gao và lựa chọn chất liệu cao cấp.
Hiện tại, Vingo đang có các dòng sản phẩm như đồ bộ mặc nhà, váy ngủ, nội y, bikini. Các sản phẩm đa phần được làm từ lụa Pháp cao cấp, mềm nhẹ thoáng khí. Ngoài ra, để đa dạng và phù hợp hơn đối với đặc thù một số dáng sản phẩm, Vingo còn sử dụng một vài chất liệu khác như cotton, voan. Các thiết kế được cập nhật kiểu dáng, màu sắc và họa tiết thường xuyên để phù hợp với xu hướng thời trang hiện tại.