Mô tả công việc
JOB SUMMARY
Entry level management position that focuses on supporting the day-to-day activities in Housekeeping, Recreation/Health Club and Laundry, if applicable. Position works with employees to clean and maintain guestrooms and public space. Completes inspections and holds people accountable for corrective action. Position assists in ensuring guest and employee satisfaction while maintaining the operating budget.
CORE WORK ACTIVITIES
Managing Housekeeping Operations and Budgets
• Ensures knowledge and understanding of OSHA regulations are up to date.
• Oversees all lost and found procedures.
• Obtains list of rooms to be cleaned immediately and list of prospective check-outs or discharges to prepare work assignments.
• Inventories stock to ensure adequate supplies.
• Ensures guest room status is communicated to the Front Desk in a timely and efficient manner.
• Works effectively with the Engineering department on guest room maintenance needs.
• Understands and complies with loss prevention policies and procedures.
• Ensures all employees have proper supplies, equipment and uniforms.
• Assists in supervising an effective inspection program for all guestrooms and public space.
• Manages linen inventory and guest supplies and assists in the ordering of supplies as necessary.
• Supervises Housekeeping and all related areas in the absence of the Director of Services or Housekeeping Manager.
• Observes service behaviors of employees and provides feedback to individuals; continuously strives to improve service performance.
Ensuring Exceptional Customer Service
• Handles guest problems and complaints seeking assistance from supervisor as necessary.
• Assists in the review of comment cards and guest satisfaction results with employees.
• Sets a positive example for guest relations.
Quyền lợi được hưởng
Competitive remuneration package
Opportunity to work at one of the biggest hotel groups in the world.
International and professional but friendly 5-star working environment.
Attractive program with Preferential Prices for Employees.
Food and Beverage discount at Hotel restaurant.
Social Insurance as per law
Accident 24/7 Insurance
Other benefits following Hotel policy & Vietnam labor law
Yêu cầu công việc
• High school diploma or GED; 1 year experience in the housekeeping or related professional area.
OR
• 2-year degree from an accredited university in Hotel and Restaurant Management, Hospitality, Business Administration, or related major; no work experience required.
Yêu cầu hồ sơ
Công ty Tân Phú Cường (TPC) có lịch sử phát triển hơn 43 năm và hiện tại là một thương hiệu hàng đầu trong lĩnh vực cung cấp giải pháp toàn diện cho ngành Nhuộm - In - Wash (NIW). TPC cung cấp một loạt các sản phẩm đa dạng và dịch vụ chuyên nghiệp nhằm giúp khách hàng đạt được hiệu quả, an toàn và tiết kiệm (HAT). Từ năm 2019, TPC đã định hướng trở thành một tập đoàn đa ngành, hiệu quả và phát triển bền vững.
Các ngành nghề kinh doanh của TPC bao gồm:
- TPC Holding (TPCH): Quản trị tài sản và đầu tư.
- TPC Chemicals (TPCC): Ngành hóa chất.
- TPC Real Estates (TPCR): Ngành kinh doanh và đầu tư bất động sản.
- TPC Solar (TPCS): Ngành điện mặt trời áp mái.
- TPC F&B: Ngành thực phẩm và đồ uống tại Mỹ.
Tầm nhìn của TPC Group là trở thành một tập đoàn đầu tư đa ngành, đa quốc gia, thịnh vượng và phát triển bền vững qua nhiều thế hệ. Sứ mệnh của công ty là mang lại cơ hội và tài chính nhằm giúp các thành viên phát huy năng lực, có cuộc sống tốt đẹp hơn và tự hào hơn về tổ chức, đồng thời chia sẻ nguồn lực để đóng góp vào sự phát triển tốt đẹp của xã hội.
TPC Group xây dựng môi trường làm việc hòa nhã, tôn trọng và hướng đến sự phát triển cá nhân trong nghề nghiệp. Công ty cung cấp nhiều cơ hội nghề nghiệp đa dạng, cho phép nhân sự trải nghiệm công việc ở nhiều vị trí khác nhau để khám phá thế mạnh của mình.
Trong chính sách đối đãi nhân tài, TPC Group có chính sách thu nhập cạnh tranh và công bằng, phản ánh đúng năng lực của nhân viên. Công ty cũng cung cấp các chế độ khác như Bảo hiểm xã hội (BHXH), khám sức khỏe định kỳ, tham gia các khóa đào tạo và cơ hội đi du lịch trong và ngoài nước. Quan điểm quản trị nhân tài của TPC Group là đặt nhân tài làm yếu tố hàng đầu và ưu tiên đầu tư vào sự phát triển của nhân viên. Nhân viên sẽ được phân công vào công việc phù hợp nhất với khả năng và luôn được khuyến khích mở rộng phạm vi công việc để cùng phát triển với tổ chức.