Mô tả công việc
- Responsible to follow hotel Rules and Regulations and all operational procedures of the Front Office department.
- Greets and registers guests, provide prompt, courteous services and closes out guest accounts upon completion of stay, provides information regarding hotel facilities and guest accommodation to meet hotel international's high standards of quality.
- Maintain a friendly, neat and professional image to guests and colleagues.
- Performs any duties related to the department and assists other departments whenever necessary.
Quyền lợi được hưởng
• Competitive salary & service charge
• 13 annual leaves per year
• Working 9.5 hours per day, 5 days per week
• Social insurance, medical insurance, unemployment insurance
• 24/7 health care and accident insurance during the term of labour contract
• Annual staff outing
• Accor Training & Career Development
Yêu cầu công việc
- Good command of spoken and written English with strong computer skills.
- Experience in same position and experience using OPERA hotel system is an advantage.
- Long-term career orientation with the hotel
Yêu cầu hồ sơ
Công ty Cổ phần Đầu tư và Phát triển Đô thị Long Giang (Mã chứng khoán LGL) hoạt động chủ yếu trong các lĩnh vực: Đầu tư kinh doanh bất động sản và thi công xây dựng;
Hiện nay chúng tôi đang triển khai một loạt các dự án bất động sản cao cấp đang chuẩn bị đưa vào vận hành. Để bổ sung nguồn nhân lực phục vụ cho hoạt động SXKD của Công ty chúng tôi đang có nhu cầu tuyển dụng nhân sự cho Công Ty.