Mô tả công việc
WHAT’S THE JOB: Responsible for welcoming guests, handling their complaint and queries, ensuring guest satisfaction, making their stay as comfortable and enjoyable as possible. Room checking and implements all the activities of the department in order to achieve guest’ satisfaction.
YOUR DAY-TO-DAY
- Keeps a visible and active presence in the Lobby asking all guests and visitors if they require assistance.
- Maintain friendly rapport, courtesy and politeness with guests in order to ensure their goodwill and repeat business
- Welcomes, greets and escorts all arriving guests when possible to their located rooms wherein a personalized check-in is to be facilitated
- Serve welcome drink for all arrival guests
- Review daily VIP arrivals to check room allocations, amenities and special requests
- Preview VIP’ next day arrivals, ensuring that those with special requests and those accorded special status by hotel are highlight to Management and necessary related functions are actions
- Prepare requisitions for amenities on a timely basis
- Prepare and checking all VIP key card holder, room, registration card, etc
- Ensure IHG Rewards Club members consistently receive all benefits, repeat guests and other VIP’s receive special recognition and personalized service
- Liaise with other departments and necessary outside contracts to ensure excellent service delivery
- Familiar with the hotel’s policies and procedures, product, service, rates, special events, city and local information and promotes whenever possible
- Aware and familiar with measures and procedures to follow during emergency situations
- Be totally familiar with room amenities, layout, rate structure, outlets (e.g. promotions, banquet, function, party etc.)
- Promote resort sales and in-house facilities
- Handles guest’s complaint or requests and liaise with the department concerned to ensure immediate follow up
- Bid farewell to departure guests
- Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety.
- Be a friendly face and helping hand to our guests
- Look smart – wear your uniform with pride
- Other ad-hoc duties – unexpected moments when we have to pull together to get a task done
- May assist with other duties as assigned by management
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary
- Service charge
- Social Insurance as law
- Bao Viet Health insurance for personal and family
- 24/7 Accident Insurance
- Rest & Relaxation Allowance
- Relocation assistance
- Repatriation allowance
- Home Leave allowance
- Housing, uniform, meal, and transportation are provided by the resort
Yêu cầu công việc
1. Education: High School or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent
2. Service years in the field: 1 year experience in guest/customer service, or an equivalent combination of education and experience.
3. Knowledge and skills: Strong communication skills when interacting with others; demonstrated ability to effectively interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company./ Proficient in the use of Microsoft Office and Guest Services related System
4. Language: English and Vietnamese
Yêu cầu hồ sơ
- Resume in English with professional photo
- Certificates related to applied position
- Phone: 02973 97 8888 (EXT: 8241) 0919 065 846/ 091 909 6325
Công ty Cổ phần Đầu tư Xây dựng Phát triển Thương mại Kinh Đô (Kinh Do TCI) có trụ sở chính tại 93 Lò Đúc - Quận Hai Bà Trưng - Thành Phố Hà Nội. Là doanh nghiệp hoạt động trong lĩnh vực đầu tư, Kinh Do TCI hướng đến kinh doanh bất động sản, nhà ở,...
Với những kinh nghiệm vững chắc trong quá trình xây dựng và phát triển, ngày nay Kinh Do TCI đã đạt được những thành tựu lớn. Với năng lực sẵn có Kinh Do TCI đã tập trung đầu tư xây dựng dự án trung tâm thương mại, các khu liên hiệp văn phòng nhà ở cao cấp, tổ chức quản lý khai thác các khu chung cư, nhà cao tầng.
Kinh Do TCI phát triển dựa trên nền tảng uy tín và năng lực, với việc không ngừng hoàn thiện bộ máy con người với chất xám, trang thiết bị, cũng như tiềm lực tài chính. Kinh Do TCI luôn mong muốn cùng khách hàng hợp tác thành công trong các lĩnh vực xây dựng, thương mại, dịch vụ.
Đây cũng chính là những giá trị cơ bản về văn hoá, triết lý kinh doanh của Kinh Do TCI.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Thể thao
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- 1997: Công ty được thành lập
Mission