Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Và Giải Pháp Xử Lý Dữ Liệu Vbee

Hà Nội
25 - 100 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Và Giải Pháp Xử Lý Dữ Liệu Vbee

Cập nhật 19/12/2024 14:25
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Và Giải Pháp Xử Lý Dữ Liệu Vbee
Senior Officer, Customer Relationship Management - SME (40000899)
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 26/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 02/02/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 5 - 6 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Purpose

  • The job holder responsible for construction, development and management with customers. Responsible for consulting and sales, after-sales care / follow-up, risk management, debt collection monitoring, ... for customers assigned from time to time to (SME / MSME) to achieve target assigned.

Key Accountabilities (1)
  • Customer Insight
  • Collect / learn about the opinions and potential customers (leads) to understand the characteristics, needs, markets, competitive banking products ... of MSME customer segments, SMEs / focus main customer group assigned.
  • Collect and analyze information about existing customers, operational status / methods / business plans, financial statements, ... to understand customers, needs and be able to advise on plans. business for customers.
  • Product and Pricing
  • Understand products, solutions and pricing policies for customers assigned (SME / MSME)
  • Determine price policy, suitable products to advise assigned customers (SME / MSME)
  • Proposing and participating in building products, solutions and pricing policies for customers with departments at Head Office.
  • Sale and Service

3.1 Sale Planning and Customer Care Plan

Sales and customer care planning for assigned customer categories based on business goals and customer portfolio analysis

3.2. Sale Activities and Customer Care Actions

  • Financial consulting: Consulting optimal financial solutions for customers on the basis of customer knowledge and industry developments
  • Service quality: Ensuring the provision of products and services according to the process, commitment to quality of service (TAT, SLA, ...), transferring CVP to customers, contributing to increase customer experience and satisfaction

3.3. Manage of sale activities and customer care actions

  • Monitoring, evaluating and proposing adjustments to sales and care plans for customers

Key Accountabilities (2)
  • Risk Management

4.1 Credit risk management

  • Responsible for credit risk management from end to end process with managing the customer forfolio.
  • Credit Appraisal : Credit appraisal, credit proposal, submit to competent authorities for approval
  • Post - credit management : Check after credit extension, identify early warning signs ... and ensure the correct implementation of instructions and regulations on post-loan inspection and control
  • Manage the debt collection process with customers, participate in the debt settlement process according to regulations.

4.2 Operation risk management

  • Deep understanding, implement and adhere to the regulations on operational risk management
  • Proactively identify operational risks and make recommendations to the headquarters

Key Accountabilities (3)
  • Operation
  • Perform operations in accordance with the regulations absolutely comply with the regulations, processes, instructions ... related.
  • Proactively assess / propose improvement of operating procedures to direct management / HO
  • Organization and Personel
  • Develop yourself to fulfill your role and adapt to work-related change.
  • Closely cooperating with related positions, towards the common goal of the unit and the bank.
  • Effective management
  • Effectively manage the portfolio of customers assigned in charge according to TCB's instructions, regulations and orientations
  • Strict management of business results compared to the assigned target
  • Other jobs:
  • According to the regulations and orientation of the bank and as assigned by the line managers from time to time.

Success Profile - Qualification and Experiences
Degree: University degree. Specialization in Foreign Trade / Economy / Finance / Banking is preferred

Experience: Minimum 5+ years in the field of sales / sales support for corporate customers.

English : minimum TOEIC 550 or equivalent.
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Và Giải Pháp Xử Lý Dữ Liệu Vbee
Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Và Giải Pháp Xử Lý Dữ Liệu Vbee Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Số 101, tòa nhà B1, Đường Nguyễn khánh Toàn, Quận Cầu Giấy

Vbee là công ty hoạt động trong lĩnh vực sản xuất và cung cấp các sản phẩm, giải pháp về Công nghệ thông tin, đặc biệt liên quan đến các bài toán về số hoá, xử lý dữ liệu.

Vbee sở hữu một hệ sinh thái nền tảng và dịch vụ ứng dụng trí tuệ nhân tạo đầu tiên tại Việt Nam. Chúng tôi mang tới những sản phẩm và dịch vụ chuyển đổi số trong các lĩnh vực như: chuyển văn bản thành giọng nói, chuyển giọng nói thành văn bản, robot call, tổng đài nhân tạo, xây dựng clip tự động, trợ lý ảo thông minh và rất nhiều các dịch vụ khác.

Cùng với đội ngũ nhân sự trẻ, năng động và sáng tạo cũng như đội ngũ chuyên gia giàu kinh nghiệm đến từ trường đại học hàng đầu Việt Nam, chúng tôi không ngừng nghiên cứu và phát triển, hướng tới mục triêu trở thành công ty cung cấp giải pháp, dịch vụ số hoá và xử lý dữ liệu tiếng Việt tiên phong tại Việt Nam. Vbee., JSC tin tưởng sẽ đem đến cho khách hàng các sản phẩm và giải pháp có độ tin cậy cao, có chất lượng vượt trội.

Những nghề phổ biến tại Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Và Giải Pháp Xử Lý Dữ Liệu Vbee

Bạn làm việc tại Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Và Giải Pháp Xử Lý Dữ Liệu Vbee? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Và Giải Pháp Xử Lý Dữ Liệu Vbee

Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Và Giải Pháp Xử Lý Dữ Liệu Vbee

Click để đánh giá