- Monthly Salary: 35,000,000~45,000,000VND
- Working Location: Gia Lam District, Hanoi, Vietnam
Responsibilities
1. Weight = 60% SCM APAC Region
• Work closely with the Supply Chain APAC leader and the leadership team, the role will serve as a strategic business partner and hands-on implementer of people strategies that align with business objectives;
• Act as an HR change catalyst to leverage data, metrics, and analytics to support supply chain leaders in making sound decisions;
• Assess current and future talent needs for the organization and partner with HR COEs to develop strategies and plans to meet those needs;
• Provide coaching to employees and management on issues that are complex, difficult, or emotional;
• Assist Leader, HRBP, company's Ops and Regional HRBP SCM and R&D to work on the specific functions and timely report out if any critical issue in business, organization, or people when there is;
• Support and deliver high-quality and timely implementation of regional or country HR initiatives /programs, participate in ad-hoc projects and duties assigned;
• Ensure full legal compliance and/or alignment with corporate HR guidelines.
2. Weight = 40% Vietnam country SCM
• Be the key contact person to provide partnership to the supply chain team in Vietnam, closely work with the country HR leader, HR COE, and Shared Service groups to execute all the defined HR activities and initiatives;
• Ensure the employee experience is aligned in Vietnam as well as the culture in the SCM APAC team.
Qualifications
- Education Background: Bachelor's Degree in Human Resources Management, Science Engineering, or related field;
- Language: English - Business Level
- Experience: At least 8-10 years of Human Resources Partner experience in a multinational company, preferably with exposure to manufacturing industry supply chain function;
+ A hands-on, self-starter HR with strong influencing and conflict resolution skills;
<Skills>:
• Proactive, adaptable, and with high integrity to deal with ambiguity in a matrixed organization;
• Enjoys a fast-paced environment in a truly diverse global company that treats employees with respect;
• Good oral and written English capability.
Cung cấp các sản phẩm đồ uống chất lượng cao đi kèm dịch vụ hoàn hảo với kim chỉ nam “Lấy khách hàng làm trung tâm” NEWBEV tiên phong trong việc làm mới văn hoá uống tại Việt Nam, chú trọng trải nghiệm khách hàng. Được sáng lập bởi những người đồng nghiệp, những anh chị em vốn đã gắn kết với nhau hơn một thập kỷ, NEWBEV là ngôi nhà mới, mà ở đó mỗi cá nhân là một mảnh ghép không thể thiếu cho bức tranh chiến thắng trong lĩnh vực đồ uống tại thị trường Việt Nam. Trải qua gần 20 năm sát cánh bên nhau, sau vô vàn thăng trầm và thắng lợi vẻ vang, chúng tôi muốn cùng nhau viết nên một trang sử mới, một trang sử vẻ vang được tạo bởi bầy SÓI. SÓI là hình ảnh biểu trưng của tập thể NEWBEV. Nhãn hiệu Vodka SÓI “Bạo Sói - Direwolf” - Thương hiệu đầu tiên của Newbev, là biểu tượng của sức mạnh, sự mưu trí và lòng dũng cảm được NEWBEV đặt cho sản phẩm Vodka chất lượng cao từ nguồn nguyên liệu 100% gạo đặc sản, sản xuất trên công nghệ hiện đại đến từ Châu Âu, ra mắt tháng 1/2020. Loài Sói luôn được biết đến là giống loài với trí thông minh vượt trội, mỗi cá thể Sói luôn mạnh mẽ và gan góc. Sói là hiện thân của sự tự do, nhưng là sự tự do có nguyên tắc. Nhận ra cuộc sống bằng phẳng kéo dài có xu hướng khiến người ta nhoè đi cái tôi cá nhân, bằng lòng với thực tại và dần dần thiếu năng lượng tích cực. Đội ngũ NEWBEV muốn thông qua hình ảnh loài Sói, khuyến khích làm mới bản thân, trở nên mạnh mẽ, phá bỏ rào cản xung quanh, rào cản trong cách sống và trải nghiệm. Tiến tới phá bỏ mọi lối mòn, đạt được cuộc sống nhiều xúc cảm hơn. be free - khám phá TỰ DO!
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- “Bạo Sói - Direwolf” - Thương hiệu đầu tiên của Newbev, là biểu tượng của sức mạnh, sự mưu trí và lòng dũng cảm được NEWBEV đặt cho sản phẩm Vodka chất lượng cao từ nguồn nguyên liệu 100% gạo đặc sản, sản xuất trên công nghệ hiện đại đến từ Châu Âu, ra mắt tháng 1/2020.
Mission