About KiotViet:
KiotViet aims to extend the significant power of technology to every business model in Vietnam and Southeast Asia through our simple and effective solutions. We are committed to creating efficient, convenient products for micro, small, and medium-sized businesses. Over the past 13 years, with a current team of over 1500 people at KiotViet, we recognize that our members are the foundation of KiotViet and a launchpad for achieving a better KiotViet in the future. KiotViet is dedicated to creating a work environment that fosters shared success and responsibilities.
Kiotviet is Vietnam’s largest POS provider, with over 200,000 merchants across various industries. We are expanding into other South-east Asian countries with our POS offerings and are expanding our product portfolio with new offerings in the fintech space.
Responsibilities:
- Develop product content on company communication channels such as Website, Facebook, Blog posts on the website, ...
- Create content for sales promotion to increase the number of customers signing up to try products/services.
- Create attention-grabbing content and attract potential customers on Website/Social channels according to brand personality & tone.
- Conceptualize & implement team communication campaigns monthly/quarterly.
- Find out the needs of customers in the ASEAN region. Work directly with relevant departments to capture insight and paint points in the area
- Update outstanding content trends & apply them to your work.
- Synthesize data on communication channels to effectively evaluate the team's effectiveness on each channel.
- On behalf of the department head, work with relevant parties/partners to resolve some assigned tasks.
Requirement:- Graduated from college or university; Graduated with a major in Marketing, Journalism or related majors preferred;
- Priority is given to candidates with experience in the SaaS field
- Use English fluently
- Ability to write articles and create content in both English and Vietnamese
- Minimum 01 year’s experience in content creation
- Experience in brainstorming, developing concepts, and writing scripts for short-form video content
- Ability to adapt writing style to different tones, audiences, and formats
- Be careful and meticulous in work.
- Experience in community management is an advantage.
Compensations and Benefits:- Negotiable salary;
- Working hour: 8:00 - 18:00 (Monday - Friday); 8:00 - 12:00 (Saturday);
- Enjoy benefits and regimes as prescribed by law (Holidays, social insurance, health insurance...);
- Enjoy holidays, New Year, birthdays, benefits for relatives, year-end parties, and other interesting activities during the year;
- Health care: Annual health check;
- Young, creative, dynamic and teamwork-oriented work environment;
- Training and advancement opportunities at work, career development roadmap.
Cung cấp các sản phẩm đồ uống chất lượng cao đi kèm dịch vụ hoàn hảo với kim chỉ nam “Lấy khách hàng làm trung tâm” NEWBEV tiên phong trong việc làm mới văn hoá uống tại Việt Nam, chú trọng trải nghiệm khách hàng. Được sáng lập bởi những người đồng nghiệp, những anh chị em vốn đã gắn kết với nhau hơn một thập kỷ, NEWBEV là ngôi nhà mới, mà ở đó mỗi cá nhân là một mảnh ghép không thể thiếu cho bức tranh chiến thắng trong lĩnh vực đồ uống tại thị trường Việt Nam. Trải qua gần 20 năm sát cánh bên nhau, sau vô vàn thăng trầm và thắng lợi vẻ vang, chúng tôi muốn cùng nhau viết nên một trang sử mới, một trang sử vẻ vang được tạo bởi bầy SÓI. SÓI là hình ảnh biểu trưng của tập thể NEWBEV. Nhãn hiệu Vodka SÓI “Bạo Sói - Direwolf” - Thương hiệu đầu tiên của Newbev, là biểu tượng của sức mạnh, sự mưu trí và lòng dũng cảm được NEWBEV đặt cho sản phẩm Vodka chất lượng cao từ nguồn nguyên liệu 100% gạo đặc sản, sản xuất trên công nghệ hiện đại đến từ Châu Âu, ra mắt tháng 1/2020. Loài Sói luôn được biết đến là giống loài với trí thông minh vượt trội, mỗi cá thể Sói luôn mạnh mẽ và gan góc. Sói là hiện thân của sự tự do, nhưng là sự tự do có nguyên tắc. Nhận ra cuộc sống bằng phẳng kéo dài có xu hướng khiến người ta nhoè đi cái tôi cá nhân, bằng lòng với thực tại và dần dần thiếu năng lượng tích cực. Đội ngũ NEWBEV muốn thông qua hình ảnh loài Sói, khuyến khích làm mới bản thân, trở nên mạnh mẽ, phá bỏ rào cản xung quanh, rào cản trong cách sống và trải nghiệm. Tiến tới phá bỏ mọi lối mòn, đạt được cuộc sống nhiều xúc cảm hơn. be free - khám phá TỰ DO!
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- “Bạo Sói - Direwolf” - Thương hiệu đầu tiên của Newbev, là biểu tượng của sức mạnh, sự mưu trí và lòng dũng cảm được NEWBEV đặt cho sản phẩm Vodka chất lượng cao từ nguồn nguyên liệu 100% gạo đặc sản, sản xuất trên công nghệ hiện đại đến từ Châu Âu, ra mắt tháng 1/2020.
Mission