Mô tả công việc
Maximize conversion to XSTU of existing customers through enriching product offer, within new & modern approaching
Actively work with Sales/Partnerships team for identification of external products’ XSTU opportunities
Pilot and implement XSTU products, report performance of each campaign and make recommendations to ensure campaign objectives are achieved
Perform other responsibilities and key result areas will be assigned as required
Collaborate with internal stakeholders on preparation including Product, Marketing, Risk, Sales and IT etc. at preparation stage
Focus on XSTU products portfolio performance and take results as inputs for changes in communication and offering strategy.
Actively monitor overall portfolio performance for XSTU opportunities and suggest those for implementation
Formulate and ensure fulfillment of product offering strategy for XSTU channels/ programs/ campaigns/ activities
Yêu cầu công việc
Experience working collaboratively with multiple stakeholders
Experienced 1- 2 years in project management, project implementation, and sales campaign execution...
Skilled in process development and idea presentation
Bachelor’s degree or equivalent in Economics, Finance, Mathematics...
Strong proven computer skills MS Office, SQL (basic) will be a plus
Strong communication skills
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-29 01:40:03
Công Ty Cổ Phần Đức Mạnh hoạt động trong các lĩnh vực:Kinh doanh BĐS, địa ốc; Dịch vụ cho thuê văn phòng; Dịch vụ quảng cáo thương mại; Tư vấn, giám sát công trình dân dụng; Kinh doanh vận tải hàng; Kinh doanh ô tô, may móc thiết bị và phụ tùng thay thế, hàng nông,lâm xuất khẩu; Xây dựng các công trình dân dụng, thuỷ lợi, thuỷ điện; Dịch vụ thương mại; Đại lý mua, bán, ký gửi hàng hoá; Kinh doanh khách sạn; siêu thị, Dịch vụ du lịch; hoạt động vui chơi, giải trí, Kinh doanh sắt thép phế liệu các loại; Kinh doanh kim loại màu