Mô tả công việc
Marketing & Communication
• Maintain good working relationships with local and international media
• Maintain current media lists: local and international travel, leisure, lifestyle, entertainment, business and food editors
• Execute media placements for hotel through news releases and personal contacts
• Develop business and leisure travel promotions; release to press and/or target audience
• Explore valuable media trades where appropriate
• Serve as hotel spokesperson, when appointed by General Manager, to make all official statements for hotel to media, especially during crisis situations
• Maintain photo/electronic library of hotel Executive Committee and all other aspects of hotel
• Maintain and update hotel’s website
• Submit stories/photos to media regularly. Monitor news coverage and circulate internally
• Maintain updated hotel press kit to include news releases, Executive Committee biographies & photos
• Establish PR & Communications programs that will benefit and support sales and F&B strategies and initiatives
• Assist Director of Sales and Marketing in developing and producing sales support materials for hotel (newsletters, brochures, mailers, promotion materials, in-room information, guides, etc.)
• Assist Director of Food and Beverage in the development and production of signage, menus, and other F&B collateral materials
• Contribute to employee newsletter, announcements and other printed materials published by the Talent & Culture department
• Monitor all printed materials to ensure adherence to corporate identity standards
• Arrange photography of VIP guests and maintain archives
• Coordinate all special events and promotions with the aim to maximize publicity
• Evaluate request for hotel donations of services/financial participation from civil, social and charitable organizations; respond to requests, coordinate reservations and preparation of gift certificates; Serve as hotel’s representative on major civic or community programs
Team Management
• Interview, select and recruit team members
• Identify and develop team members with potential
• Conduct performance review with the team
• Constantly monitor team members’ appearance, attitude and degree of professionalism
• Develop, conduct and maintain all staff training programs for team members, focusing on their development needs, providing them with new skills to meet the changing needs of the business
Other Responsibilities
• Attend all briefings, meetings and trainings as assigned by management
• Maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all times
• Be aware of the hotel fire & life safety/emergency procedures
• Perform other reasonable duties assigned by the assigned by the Management
Quyền lợi được hưởng
· Monthly service charge
· Thưởng phí dịch vụ hằng tháng
· Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels
· Được hưởng ưu đãi khi sử dụng dịch vụ tại các khách sạn thuộc tập đoàn Accor
· Develop your talent through learning programs by Academy Accor
· Được tham gia các chương trình đào tạo tại học viện Accor để nâng cao chuyên môn
· Dynamic working environment
· Làm việc trong môi trường năng động
· Participate in activities: birthday party, year-end party, sports...
· Tham gia các hoạt động: sinh nhật, tiệc cuối năm, thể thao...
Yêu cầu công việc
Knowledge and Experience
• Bachelor’s Degree
• Minimum 6 years of experience in Marketing Communications/Public Relation or 2 years of experience in a similar capacity
• Excellent reading, writing and oral proficiency in English language
• Proficient in MS Excel, Word, & PowerPoint
Competencies
• Excellent leadership, interpersonal and communication skills
• Detail-oriented and highly reliable in thorough execution and follow-through
• Ability to work well in stressful & high-pressure situations
• A team player & builder
• A motivator & self-starter
• Well-presented and professionally groomed at all times
Yêu cầu hồ sơ
CV with image
Công ty Cổ phần Dược phẩm Quốc tế E-U Pharco được thành lập vào năm 2016. Chuyên hoạt động trong lĩnh vực phân phối và thương mại các dòng sản phẩm thuốc tân dược, đông dược, vật tư y tế của các đối tác như CTY DƯỢC PHẨM TRUNG ƯƠNG I (Pharbaco), các nước liên minh trong khối EU Châu Âu, Hàn Quốc... Sản phẩm phân phối bởi E-U Pharco đã có mặt tại hơn 10.000 nhà thuốc trên toàn quốc.
Các sản phẩm đang phân phối hiện nay: Alphatrypa DT, Parazacol 150, Parazacol 250, Ceftume, Azithromycin, Khẩu trang Rose Mask,...
Chính sách bảo hiểm
- Được đóng đầy đủ BHXH và các chế độ phúc lợi khác:
Các hoạt động ngoại khóa
- Thưởng lễ Tết, sinh nhật, du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
- Công ty Cổ phần Dược phẩm Quốc tế E-U Pharco được thành lập vào năm 2016.
Mission
Với mong muốn góp phần trong việc đưa các sản phẩm chất lượng hiệu quả, giá thành hợp lý đến với khách hàng bán lẻ, khách hàng tiêu dùng Việt, công ty dược EU Pharco luôn nỗ lực hết mình để hoàn thiện và đem lại những giá trị tốt nhất đến khách hàng và trở thành công ty phân phối và thương mại hàng đầu trong lĩnh Dược Phẩm tại Việt Nam.