Responsibilities:
- Coordinate sales activities within the assigned territories to further the attainment of sales goals and objectives.
- Review the analysis of sales activities, costs, operations, and forecast data to determine the business unit's progress toward stated goals and objectives.
- Compile lists of prospective customers for use as sales leads.
- Prepare reports of sales forecasts, sales analysis, and business transactions and keep appropriate expense accounts.
- Quote prices and sales terms and prepare sales contracts for orders obtained.
- Support current channels of sales distribution while keeping open to selective expansion to achieve the sales goals and objectives.
- Make sure that customer or key customers’ problems are investigated and resolved.
- Assume responsibility for ensuring the duties of sales personnel are performed safely and efficiently.
- Deploy the market expansion plan.
- Cooperate with related departments to expand more SKUs in the wholesale list.
- Participate in other relevant projects assigned by the Line Manager.
Required Qualifications:
- At least 3 years experience on F&B and FMCG.
- Proven work experience as Sales Manager, or relevant role.
- Experience in Sales and providing solutions based on customer needs.
- Logical thinking, problem solving, good communication & strong leadership.
- Proactive, self-motivation, result-focus, eager to learn new things.
- Strong verbal and written communication and interpersonal skills with an aptitude in building relationships.
- Excellent listening, negotiation, and presentation abilities.
- Fluent in English and knowledge of F&B market.
- Knowledge in Veggies & FMCG products is a plus.
Benefits:
- Salary: Competitive Salary.
- Salary review once a year in December.
- Working time is 9:00 - 17:30, 5 days/week.
- Annual Leave is 12 days/year.
- Provide laptop and necessary equipment.
Global Enterprise Mobility (GEM) được ghi nhận vì những đóng góp nổi bật cho ngành CNTT tại Việt Nam. Kể từ khi thành lập vào năm 2014, GEM đã mở rộng trên toàn cầu và phục vụ khách hàng từ Hàn Quốc, Nhật Bản, Singapore, Úc, Mỹ và EU trong nhiều ngành công nghiệp khác nhau. Định hướng chất lượng và hướng đến nhu cầu, các giải pháp và dịch vụ của GEM tận dụng tiềm năng của công nghệ kỹ thuật số, cho phép khách hàng đạt được thành công trong kinh doanh.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng BHXH đầy đủ
- Khám sức khỏe định kỳ hàng năm
- Được hưởng bảo hiểm chăm sóc sức khỏe CMC theo quy định
Các hoạt động ngoại khóa
- Sự kiện thể thao, nghệ thuật (câu lạc bộ, ngày gia đình…)
- Du lịch công ty hàng năm
Lịch sử thành lập
- Kể từ khi thành lập vào năm 2014, chúng tôi đã mở rộng trên toàn cầu và phục vụ khách hàng từ Hàn Quốc, Nhật Bản, Singapore, Úc, Mỹ và EU trong nhiều ngành công nghiệp khác nhau.
Mission
Tạo ra dịch vụ đạt chuẩn quốc tế, hiện diện trên toàn cầu. Chúng tôi tập trung vào việc liên tục đổi mới các giá trị cốt lõi về chất lượng nguồn nhân lực, quy trình làm việc-vận hành thuần thục, tương tác đa chiều, chất lượng bảo mật tiêu chuẩn toàn cầu cao và cơ sở hạ tầng CNTT tiên tiến, cập nhật.
Review GEM
Công ty phúc lợi tương đối tốt, đợt hè vừa rồi đi Quảng Bình siêu vui
Lương ổn, trả lương đúng hạn. Môi trường và phát triển thì có lẽ tuỳ bạn vào dự án nào
Nơi làm việc vui vẻ, thoải mái, cần kĩ càng trong mọi khâu làm việc. (id)