- Mainly responsible for selling MoMo’s consumer financial products (Ví Trả Sau, installment payment) to partners/ merchants
- Propose suitable MoMo Solution/ Campaign in order to increase revenue for both MoMo and partners/Merchants;
- Exellent in English to make presentation and to deliver partnership proposals (including pricing, payment solution, growth & promotion scheme, etc.) to meet or exceeds Merchant battle’s objectives.
- Plan or give advices to the team for the go-to-market plan & co-marketing plan with merchants to increase the user awareness, make sure merchants are well-prepared for MoMo user (POSM, Cashier/ Staff, etc.) aiming to boost the payment transaction & volume as targeted;
- Prepair report on account status, and prompt update on projects and contracts between MoMo and partners;
- Communicate clearly the progress of monthly/quarterly initiatives to internal and external stakeholders
- Commit to achieve KPIs set by company, Analyze sales and overall figures in order to come up with mutual best deals for both MoMo and partners/merchants;
- Follow up and coordinate across related teams
- 2-3 years experience in Topbrand Retail, especially in Business Development and Sale Skill
- Have knowledge and experience in selling consumer finance products (candidates from Kredivo, Homecredit, FE Credit, Fundiin are an advantage)
- Demonstrable ability to communicate, present and influence credibly and effectively at all levels of the organization, including executive and C-level
- Proven ability to manage multiple projects at a time while paying strict attention to detail
- Excellent listening, negotiation and presentation skills
- Excellent Enghlish verbal and written communications skills
- BA/BS degree in Business Administration, Sales or relevant field
Global Enterprise Mobility (GEM) được ghi nhận vì những đóng góp nổi bật cho ngành CNTT tại Việt Nam. Kể từ khi thành lập vào năm 2014, GEM đã mở rộng trên toàn cầu và phục vụ khách hàng từ Hàn Quốc, Nhật Bản, Singapore, Úc, Mỹ và EU trong nhiều ngành công nghiệp khác nhau. Định hướng chất lượng và hướng đến nhu cầu, các giải pháp và dịch vụ của GEM tận dụng tiềm năng của công nghệ kỹ thuật số, cho phép khách hàng đạt được thành công trong kinh doanh.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng BHXH đầy đủ
- Khám sức khỏe định kỳ hàng năm
- Được hưởng bảo hiểm chăm sóc sức khỏe CMC theo quy định
Các hoạt động ngoại khóa
- Sự kiện thể thao, nghệ thuật (câu lạc bộ, ngày gia đình…)
- Du lịch công ty hàng năm
Lịch sử thành lập
- Kể từ khi thành lập vào năm 2014, chúng tôi đã mở rộng trên toàn cầu và phục vụ khách hàng từ Hàn Quốc, Nhật Bản, Singapore, Úc, Mỹ và EU trong nhiều ngành công nghiệp khác nhau.
Mission
Tạo ra dịch vụ đạt chuẩn quốc tế, hiện diện trên toàn cầu. Chúng tôi tập trung vào việc liên tục đổi mới các giá trị cốt lõi về chất lượng nguồn nhân lực, quy trình làm việc-vận hành thuần thục, tương tác đa chiều, chất lượng bảo mật tiêu chuẩn toàn cầu cao và cơ sở hạ tầng CNTT tiên tiến, cập nhật.
Review GEM
Công ty phúc lợi tương đối tốt, đợt hè vừa rồi đi Quảng Bình siêu vui
Lương ổn, trả lương đúng hạn. Môi trường và phát triển thì có lẽ tuỳ bạn vào dự án nào
Nơi làm việc vui vẻ, thoải mái, cần kĩ càng trong mọi khâu làm việc. (id)