- Conduct daily sales activities and sales reporting, as may be required by management.
- Getting the sale by presenting, promoting, and selling products / services using solid arguments to prospective customers.
- Product demonstration, and onboarding shippers onto our product.
- Build and establish a strong relationship, and develop a rapport with the client by providing support and acting as the link between the client and Ninja Van.
- Have a good grasp and knowledge of the local market and competition to react swiftly to changing market conditions.
- Achieve agreed upon sales targets and outcomes within schedule.
- Report customer needs, problems, interests, competitive activities, and potential for new products and services to Management
- Conduct research, compile data and prepare reports for consideration and presentation as requested by supervisors.
- Acts as account manager to all ND shippers assigned to him / her
- Ensures regular order cycles from onboarded ND shippers
- Addresses all after-sales concerns of onboarded ND shippers
- Coordinates with other departments (Operations and Finance) to address shipper concerns
- 1 year of related experience; background from logistic company is a plus
- Proficient by using Microsoft Office (Ms. Word, Ms. Excel, and Power Point
- Bachelor's degree in Business or relevant
- Proactive, creative, aggressive
- Good personality & humble
- Self-starter with good initiative, and persistence to see us through this challenge
Benefits
- Competitive income compared to the market
- Paid social insurance based on full salary
- 12 days annual leave, 5 days sick leave (with full salary)
- Year End Party, annual Townhall Ceremony, Annual company trip
- Attractive team-building activities, regular internal activities
- Provide laptop for employees
- Participate in internal training courses: online/offline
- Opportunities to promote to higher positions: Senior Manager, etc.
- Senior leaders are open-minded, respectful, and ready to facilitate personal growth
- Young and dynamic working environment
- The scope of work is large, the company has more than 6000 employees, the company has operations spreading to 63 provinces/cities thoughout the country.
Global Enterprise Mobility (GEM) được ghi nhận vì những đóng góp nổi bật cho ngành CNTT tại Việt Nam. Kể từ khi thành lập vào năm 2014, GEM đã mở rộng trên toàn cầu và phục vụ khách hàng từ Hàn Quốc, Nhật Bản, Singapore, Úc, Mỹ và EU trong nhiều ngành công nghiệp khác nhau. Định hướng chất lượng và hướng đến nhu cầu, các giải pháp và dịch vụ của GEM tận dụng tiềm năng của công nghệ kỹ thuật số, cho phép khách hàng đạt được thành công trong kinh doanh.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng BHXH đầy đủ
- Khám sức khỏe định kỳ hàng năm
- Được hưởng bảo hiểm chăm sóc sức khỏe CMC theo quy định
Các hoạt động ngoại khóa
- Sự kiện thể thao, nghệ thuật (câu lạc bộ, ngày gia đình…)
- Du lịch công ty hàng năm
Lịch sử thành lập
- Kể từ khi thành lập vào năm 2014, chúng tôi đã mở rộng trên toàn cầu và phục vụ khách hàng từ Hàn Quốc, Nhật Bản, Singapore, Úc, Mỹ và EU trong nhiều ngành công nghiệp khác nhau.
Mission
Tạo ra dịch vụ đạt chuẩn quốc tế, hiện diện trên toàn cầu. Chúng tôi tập trung vào việc liên tục đổi mới các giá trị cốt lõi về chất lượng nguồn nhân lực, quy trình làm việc-vận hành thuần thục, tương tác đa chiều, chất lượng bảo mật tiêu chuẩn toàn cầu cao và cơ sở hạ tầng CNTT tiên tiến, cập nhật.
Review GEM
Công ty phúc lợi tương đối tốt, đợt hè vừa rồi đi Quảng Bình siêu vui
Lương ổn, trả lương đúng hạn. Môi trường và phát triển thì có lẽ tuỳ bạn vào dự án nào
Nơi làm việc vui vẻ, thoải mái, cần kĩ càng trong mọi khâu làm việc. (id)