The role of PRUVenture Business Development Manager (BDM) is a sales management role and the jobholder directly report to Regional SAles Head.
The Jobholder is accountable for successfully execution of the PVA Urban strategies as well as achievement of the Gallerie business objectives.
The Jobholder has primary responsibility for establishment of a team of high-productive Pru-planner; and is accountable for managing the team daily sales activities; leading and driving them to achieve APE production; rolling out sales activities & business activation; and robust supporting Pru-Planners in career development.
- Business Development:
- Build & implement business action plan (quaterly/ monthly/weekly) for delegated sales team following the Gallerie strategy & direction.
- Be responsible for APE contribution by leading Pru-Planners to consistently achieve and exceed the APE production; managing Pru-Planners’ daily sales activities and the roll out of business activation plans to support for prospect creation and Urban customer attraction.
- Be responsible for effectively managing Pru-Planner sales team by monitoring & advising Pru-Planners' structured day; keeping track of Pru-Planners’ attendance; monitoring and supporting for customer calling program.
- People Management:
- Providing on-the-job coaching and sales counselling to Pru-Planner; conducting Joint-Field-Work (JFW) and providing them with a constructive feedback for improvement; ensuring Pru-Planners are well equipped with all the necessary skills for achieving an effective customer approach.
- Be responsible for Pru-Planner recruitment by supporting for Pru-Planner sourcing, proactively involving in the selection & recruitment process to achieve monthly target of new recruits; and accountable to attract and retain Pru-Planners.
- Be responsible for coordinatively implementing of the EDP Program and supporting Pru-Planners to pursue learning and development plan; and ensuring Pru-Planners are strictly adherence to the training requirements.
- Operation, Risk Management & Others:
- Be accountable for fostering a compliance culture as well as managing operational & compliance risks by liaising with the Compliance Coordinator to implement PVA internal controls & Group Compliance Policies.
- Direct the enforcement of need-based sales process, policies & procedures, local regulations, internal control & operational risks to ensure full adherence to PVA legal and regulatory requirements across the functional area of the Gallerie South/North.
- Other tasks and projects as assigned by managers.
- Educational background and professional experience
- College Degree
- 3-5 years of experience in frontline sales & customer management
- Experience with proven record on coaching & training subordinates
- Working experience in Finance & Banking, Insurance industry is an advantage
- Basic command of English in both writing and speaking
- Competencies
- Sales & Services Management; Sales Coaching techniques
- Analytical Thinking, Planning and Organizing
- Resilience
- Interpersonal Sensitivity, Team Building & Motivation and Talent Magnet
- Persuasive and influencing; Communication and Negotiation
- Problem Solving
Global Enterprise Mobility (GEM) được ghi nhận vì những đóng góp nổi bật cho ngành CNTT tại Việt Nam. Kể từ khi thành lập vào năm 2014, GEM đã mở rộng trên toàn cầu và phục vụ khách hàng từ Hàn Quốc, Nhật Bản, Singapore, Úc, Mỹ và EU trong nhiều ngành công nghiệp khác nhau. Định hướng chất lượng và hướng đến nhu cầu, các giải pháp và dịch vụ của GEM tận dụng tiềm năng của công nghệ kỹ thuật số, cho phép khách hàng đạt được thành công trong kinh doanh.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng BHXH đầy đủ
- Khám sức khỏe định kỳ hàng năm
- Được hưởng bảo hiểm chăm sóc sức khỏe CMC theo quy định
Các hoạt động ngoại khóa
- Sự kiện thể thao, nghệ thuật (câu lạc bộ, ngày gia đình…)
- Du lịch công ty hàng năm
Lịch sử thành lập
- Kể từ khi thành lập vào năm 2014, chúng tôi đã mở rộng trên toàn cầu và phục vụ khách hàng từ Hàn Quốc, Nhật Bản, Singapore, Úc, Mỹ và EU trong nhiều ngành công nghiệp khác nhau.
Mission
Tạo ra dịch vụ đạt chuẩn quốc tế, hiện diện trên toàn cầu. Chúng tôi tập trung vào việc liên tục đổi mới các giá trị cốt lõi về chất lượng nguồn nhân lực, quy trình làm việc-vận hành thuần thục, tương tác đa chiều, chất lượng bảo mật tiêu chuẩn toàn cầu cao và cơ sở hạ tầng CNTT tiên tiến, cập nhật.
Review GEM
Công ty phúc lợi tương đối tốt, đợt hè vừa rồi đi Quảng Bình siêu vui
Lương ổn, trả lương đúng hạn. Môi trường và phát triển thì có lẽ tuỳ bạn vào dự án nào
Nơi làm việc vui vẻ, thoải mái, cần kĩ càng trong mọi khâu làm việc. (id)