Mô tả công việc
• Ensure all visual and written communication (internal/external, offline/online) is fully aligned with the hotel positioning and brand
• Conceives ideals, concepts and campaigns; designs, produces, works with Marketing team and coordinates in the creation of multifaceted communication materials in print and other mediums for a variety of marketing programs.
• Work with Marketing and Communications Manager and team members to provide professional recommendations for concept, design, art direction, production, print buying and monitors quality control.
• Defines design criteria; develops concept and direction; proposes, directs and creates art and photography.
• Operates a computer or uses traditional techniques for a variety of graphic design activities.
• Design activities.
• Works with outside vendors to meet production deadlines.
• Responsible for print and prepress service specifications, purchasing, approvals and quality control.
• Maintains accurate files and records.
• Assist in the implementation of marketing programs through magazine advertising, direct mail, trade shows, sales manuals, website, etc.
• Excellent planning and organizational skills.
• Ability to prioritize multiple tasks and complete on a timely basis.
* Take photos promoting for internal and external activities
* Produce and edit videos
Quyền lợi được hưởng
- Professional working environment / Môi trường làm việc chuyên nghiệp
- Opportunity to access variety of training programs conducted by the Hotel & Group / Cơ hội tiếp cận đa dạng các chương trình đào tạo do Khách sạn & Tập đoàn tiến hành
- Free shuttle from Da Nang city / Xe đưa đón từ trung tâm TP Đà Nẵng
Allowance
Off 1.5 days/ week
Insurrance Suncare
Yêu cầu công việc
- 1 year experience as Graphic Designer or related discipline including supervisory experience, or an equivalent combination of education and experience.
- Knowledge about materials of printing and how to process products
- Good Attitude, ambitious and able to work under pressure
Yêu cầu hồ sơ
Should you feel interested in the opportunity, please send your resume to zalo: 0869 963 418
GUMAC đã khẳng định được chỗ đứng vững chắc trên thị trường và trở thành thương hiệu thời trang có tốc độ tăng trưởng nhanh nhất tại Việt Nam với hệ thống cửa hàng với gần 90 showrooms trên toàn quốc; Hàng triệu khách hàng thân thiết; Là nhà bán số 1 về ngành hàng thời trang trên các sàn Thương mại điện tử phổ biến nhất trong nước như: Tiki, Lazada, Shopee, Sendo,… và sắp có mặt tại sàn Thương Mại điện tử lớn nhất Thế Giới Amazon.
Với mô hình kinh doanh: Siêu thị thời trang hạnh phúc dành cho mọi người, mọi nhà, GUMAC mong muốn người tiêu dùng không chỉ được trải nghiệm sản phẩm chất lượng, không gian mua sắm ấm áp như ở nhà mà họ còn cảm thấy tự hào và hạnh phúc với sản phẩm thời trang đến từ một thương hiệu thuần Việt.
Tầm nhìn Đến 2030 Gumac sẽ trở thành thương hiệu Thời trang Hạnh phúc Tiên phong dẫn dắt Thế giới bằng triết lý “Giá trị thật và Hạnh phúc đích thực”.
Chính sách bảo hiểm
-
Chế độ BHXH, BHYT, BHTN theo quy định công ty
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch, team building hàng năm
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 06/03/2014
Mission
SỨ MỆNH: Tất cả mọi phụ nữ dù họ ở bất kỳ nơi nào trên đất nước Việt Nam này, khi bước đến showroom của GUMAC, đều có cơ hội ngang nhau để sở hữu những mẫu sản phẩm mà họ yêu thích. Và khi họ khoác nó lên người, không chỉ đơn thuần là vẻ đẹp hình thức, mà còn mang trong mình niềm tin về giá trị đích thực của bản thân, thôi thúc họ tâm huyết với những khao khát và ước mơ của mình, để rồi sống hạnh phúc và tự tin nhất.
Review GUMAC
Giống công ty đa cấp, thiếu tính chuyên môn, chuyên nghiệp (RV)
Quản lý thiếu chuyên nghiệp, chế độ bảo hiểm kém, lương thấp (RV)