- The Objective of the Role:
Manage point of sales materials (POSM) to the sales team.
Supply design work as requested.
- Key Accountabilities:
Design development (75%)
- Developing new seasonal packages and gift boxes in support of local market demand.
- Working out the design of POSM and other items customized to the Sales team's request.
- Liaising with printing suppliers to ensure deliverables are qualified and on track.
Supply and control POSM to support sales activities (25%)
- Following up the procurement process of POSM order & POSM production.
- Overseeing POSM delivery to branches in line with Sales allocation requests.
- Monthly checking and reporting inventory status of POSM in cooperation with the Sales Admin team.
Others
- Other Marketing activities as assigned by Marketing MNG
- Support Design for internal events, if any
- Follow process, form as regulated in FSSC 2200 & ISO 9001:2015
- Rights:
- Propose improvement
- Be entitled to benefits regulated by the Company
- Target:
- Ensure the Packages and POSMs are qualified in terms of both design quality and supply lead time.
- Ensure that the report is clear, correct, and reflects all required information.
- Ensure the effectiveness and goals of needed activities.
- Entry requirements:
- University/College degree
- Knowledge of design, printing, and FMCG fields
- At least 3 years in design function with proven records in design development of POSM, Package, Key Visual, etc.
- Strong creative thinking
- Good at design software such as Acrobat, Illustrator, Photoshop, Indesign… & 3D S-Max
- Good communication skills, creativity, and ability to work well independently and in a team
- Able to write and speak English
- Benefits:
- Gross salary: 18,000,000 - 20,000,000 VNĐ Gross (including allowances)
- 13th month salary
- Yearly Performance bonus
- Healthcare insurance
- Working time: Mon - Fri (7h30 - 17h00)
- Location:
- Hoàng Văn Thụ, P9, Phú Nhuận, HCM
GUMAC đã khẳng định được chỗ đứng vững chắc trên thị trường và trở thành thương hiệu thời trang có tốc độ tăng trưởng nhanh nhất tại Việt Nam với hệ thống cửa hàng với gần 90 showrooms trên toàn quốc; Hàng triệu khách hàng thân thiết; Là nhà bán số 1 về ngành hàng thời trang trên các sàn Thương mại điện tử phổ biến nhất trong nước như: Tiki, Lazada, Shopee, Sendo,… và sắp có mặt tại sàn Thương Mại điện tử lớn nhất Thế Giới Amazon.
Với mô hình kinh doanh: Siêu thị thời trang hạnh phúc dành cho mọi người, mọi nhà, GUMAC mong muốn người tiêu dùng không chỉ được trải nghiệm sản phẩm chất lượng, không gian mua sắm ấm áp như ở nhà mà họ còn cảm thấy tự hào và hạnh phúc với sản phẩm thời trang đến từ một thương hiệu thuần Việt.
Tầm nhìn Đến 2030 Gumac sẽ trở thành thương hiệu Thời trang Hạnh phúc Tiên phong dẫn dắt Thế giới bằng triết lý “Giá trị thật và Hạnh phúc đích thực”.
Chính sách bảo hiểm
-
Chế độ BHXH, BHYT, BHTN theo quy định công ty
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch, team building hàng năm
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 06/03/2014
Mission
SỨ MỆNH: Tất cả mọi phụ nữ dù họ ở bất kỳ nơi nào trên đất nước Việt Nam này, khi bước đến showroom của GUMAC, đều có cơ hội ngang nhau để sở hữu những mẫu sản phẩm mà họ yêu thích. Và khi họ khoác nó lên người, không chỉ đơn thuần là vẻ đẹp hình thức, mà còn mang trong mình niềm tin về giá trị đích thực của bản thân, thôi thúc họ tâm huyết với những khao khát và ước mơ của mình, để rồi sống hạnh phúc và tự tin nhất.
Review GUMAC
Giống công ty đa cấp, thiếu tính chuyên môn, chuyên nghiệp (RV)
Quản lý thiếu chuyên nghiệp, chế độ bảo hiểm kém, lương thấp (RV)