Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Main tasks:
Create brand representation
- Establish the brand identity of Easia Travel & sub-brands, and ensure 100% of designs are consistently high quality and representative of the company strategy
- Coordinate with MarCom Manager to ensure all collaterals produced are of high standard and completed within agreed timelines
Take charge of project coordination
- Evaluate project briefs on receipt and assess content requirements, providing feedback if required
- Liaise with MarCom Manager on project timelines, as well as managing expectations to meet realistic deadlines
- Provide innovative ideas and support brainstorm of technical and artistic solutions during project conception and initiation
- Adapt designs and concepts based on feedback and updates
2. Other taks:
- Liaise with Content Editor to create visually striking posts for social media
- Maintain the brand values of Easia Travel and its brands across all fields
- Coordinate project timelines with the Marketing and Branding team
- Stay up-to-date with current technologies, design tools and applications
- Perform other related duties as assigned or requested
Yêu Cầu Công Việc
1. Competency:
- Fluent in English language
- Excellent graphic design skills and be well-versed of graphic design tools
- Out-of-the-box thinker who contributes ideas and solutions
- Excellent design skills: Adobe Suite, Canva, Figma
- Good analytical, problem-solving and decision-making skills
- Good attention to details
- Good communication skills
- Good computer skills: Excel, Word, and Outlook,
- Wordpress is a plus.
- Self-motivated to learn new concepts and participate in new projects
- UX and UI design skills is a big plus
- Video editing and/or motion design skills is a plus
- Characteristics: pleasant personality, autonomous, positive attitude, open-minded, honest, active and decisive
2. Education
- Bachelor's degree in Design, Marketing, Communications, or a related field
3. Experiences:
- Proven experience as a Graphic Designer – A Portfolio is required to apply.
- Minimum of 3 years of experience in graphic design.
- Familiarity with the travel industry (a plus).
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
GUMAC đã khẳng định được chỗ đứng vững chắc trên thị trường và trở thành thương hiệu thời trang có tốc độ tăng trưởng nhanh nhất tại Việt Nam với hệ thống cửa hàng với gần 90 showrooms trên toàn quốc; Hàng triệu khách hàng thân thiết; Là nhà bán số 1 về ngành hàng thời trang trên các sàn Thương mại điện tử phổ biến nhất trong nước như: Tiki, Lazada, Shopee, Sendo,… và sắp có mặt tại sàn Thương Mại điện tử lớn nhất Thế Giới Amazon.
Với mô hình kinh doanh: Siêu thị thời trang hạnh phúc dành cho mọi người, mọi nhà, GUMAC mong muốn người tiêu dùng không chỉ được trải nghiệm sản phẩm chất lượng, không gian mua sắm ấm áp như ở nhà mà họ còn cảm thấy tự hào và hạnh phúc với sản phẩm thời trang đến từ một thương hiệu thuần Việt.
Tầm nhìn Đến 2030 Gumac sẽ trở thành thương hiệu Thời trang Hạnh phúc Tiên phong dẫn dắt Thế giới bằng triết lý “Giá trị thật và Hạnh phúc đích thực”.
Chính sách bảo hiểm
-
Chế độ BHXH, BHYT, BHTN theo quy định công ty
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch, team building hàng năm
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 06/03/2014
Mission
SỨ MỆNH: Tất cả mọi phụ nữ dù họ ở bất kỳ nơi nào trên đất nước Việt Nam này, khi bước đến showroom của GUMAC, đều có cơ hội ngang nhau để sở hữu những mẫu sản phẩm mà họ yêu thích. Và khi họ khoác nó lên người, không chỉ đơn thuần là vẻ đẹp hình thức, mà còn mang trong mình niềm tin về giá trị đích thực của bản thân, thôi thúc họ tâm huyết với những khao khát và ước mơ của mình, để rồi sống hạnh phúc và tự tin nhất.
Review GUMAC
Giống công ty đa cấp, thiếu tính chuyên môn, chuyên nghiệp (RV)
Quản lý thiếu chuyên nghiệp, chế độ bảo hiểm kém, lương thấp (RV)