Mô tả công việc
Manages the trade marketing activities and leads the development creation and production and shipping of all POS and merchandising tools to the timely execution of trade marketing initiatives at internal, trade customer level
Manages the point of sales material (including budget, logistics, distribution, assortment...) by finding the most efficient solutions.
Generate reports on post-campaign activities, including lead acquisition and value, and provide monthly marketing KPIs.
Plan and execute regular activities and events.
Monitor and track activities from event preparation to completion
Manage relevant projects within the marketing team, ensuring timely delivery and meeting project objectives.
Responsible for reporting project status and results to the upper management.
Take on additional tasks as directed by the Line Manager.
Yêu cầu công việc
Proactively seek new ways of problem-solving and collaboration across the organization.
Possess high learning agility
Photoshop & video editing skills.
Quyền lợi được hưởng
Annual leaves, insurance policy, medical check, so on according to VN Labor laws.
Annual team building activities
Công ty Cổ phần HTC Viễn thông Quốc tế (HTC – ITC) là một trong những nhà cung cấp dịch vụ viễn thông cố định, di động, internet, VOIP, điện thoại đường dài trong nước và quốc tế.
Với đội ngũ 350+ nhân sự ưu tú đang phục vụ 15.000+ Khách hàng trải dài trên khắp Việt Nam. Cùng hạ tầng và cơ sở vật chất được đầu tư bài bản theo tiêu chuẩn Quốc tế. Chúng tôi tự hào là Doanh nghiệp hàng đầu về dịch vụ Viên thông.
Trải qua gần 20 năm phát triển HTC-ITC luôn nằm trong Top những Doanh nghiệp dẫn đầu về dịch vụ viễn thông. Chúng tôi luôn phục vụ với phương châm:”Khách hàng là số một”. Vậy nên chúng tôi ứng dụng công nghệ mới nhất đồng thời cam kết đem đến chất lượng dịch vụ tốt nhất cho Khách hàng.
Với sứ mệnh tiên phong đưa dịch vụ tốt nhất đến với những Khách hàng trong và ngoài nước, HTC-ITC sẽ luôn cố gắng và lắng nghe để có thể đáp ứng được các nhu cầu của Khách hàng.