Việc làm ICORP

Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN ICORP
Đại Diện Chăm Sóc Khách Hàng
ICORP
13 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 25/12/2023
Hạn nộp hồ sơ: 21/10/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 1 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Bình Thạnh

Chi tiết công việc

Customer Interaction:
  • Handle inbound and outbound customer interactions via phone, email, and live chat.
  • Provide accurate information about 1Long products and services.
  • Assist customers in navigating our platforms and services.
Issue Resolution:
  • Investigate and resolve customer concerns, complaints, and inquiries promptly and professionally.
  • Collaborate with other departments to ensure swift resolution of complex issues.
Product Knowledge:
  • Stay informed about the features and updates of our financial products.
  • Educate customers on using our services effectively.
Documentation:
  • Maintain detailed records of customer interactions, transactions, and feedback.
  • Prepare reports on common issues and feedback to improve overall service.
Compliance:
  • Ensure adherence to regulatory requirements and company policies.
  • Collaborate with compliance teams to address customer concerns related to regulatory matters.
User Education:
  • Provide guidance and educational resources to customers to enhance their understanding of our products.
Team Collaboration:
  • Collaborate with cross-functional teams to resolve complex customer issues.
  • Provide feedback to management on recurring issues and possible improvements.

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Số 32/21 Phố Trương Công Giai, Phường Dịch Vọng, Quận Cầu Giấy, Thành phố Hà Nội

Công ty cổ phần ICORP hoạt động chính trong lĩnh vực Công nghệ thông tin, truyền thông và các dịch vụ phần mềm hỗ trợ doanh nghiệp tại Việt Nam. Với đội ngũ nhân viên trẻ, am hiểu về thiết bị, công nghệ, nhiệt tình và được đào tạo chuyên sâu trong lĩnh vực công nghệ thông tin. Theo phương châm “Đưa dịch vụ tiện ích nhất và tốt nhất đến với khách hàng”, chúng tôi cam kết cung cấp dịch vụ tốt nhất, thiết thực nhất, để đáp ứng được nhu cầu sử dụng dịch vụ đông đảo của khách hàng

Những nghề phổ biến tại ICORP

Bạn làm việc tại ICORP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo ICORP

ICORP

Click để đánh giá