This role is pivotal in ensuring customer satisfaction, enhancing service quality, and driving continuous improvements. The successful candidate will have the opportunity to work in a professional and dynamic environment, with internal and external training provided.
- Oversee daily operations in air, sea, and customs
- Ensure high standard of productivity across all products
- Work in a professional and dynamic environment with training opportunities
As an Operations Manager, you will be control daily operations. You will ensure that all tasks are completed successfully with a focus on customer satisfaction. Your role will involve managing relationships with stakholders while attending to any complaints or discrepancies on shipments. You will also be responsible for performing monthly audits on KPI's for subcontractors to maintain high standards. Additionally, you will have the opportunity to develop and implement cost and service improvements.
- Control daily operations in air/sea/customs
- Ensure tasks are completed successfully with customer satisfaction
- Manage and supervise day-to-day operations maintaining high productivity standards
- Maintain relationships with different stakholders.
- Attend to complaints and inquiries on discrepancies on shipments
- Recommend and discuss solutions for preventing service failures or issues
- Perform monthly audits on KPI’s for subcontractors to uphold high standards
- Develop and implement cost and service improvements
The ideal candidate for this Operations Manager position brings a wealth of experience from the freight forwarding/shipping industry. With at least 2 years in a similar managerial role and over 6 years in the industry, you understand the intricacies of this field. Your high level of English proficiency allows you to communicate effectively within the team and with external stakeholders. Proficiency with Microsoft Office is required as well as strong organisational skills. Your ability to multitask effectively will be key in this fast-paced environment.
What Sets This Company Apart
Our client is recognised for their commitment to improving areas of their presence, workplace, and customer engagement.
What's Next
Ready to take the next step in your career? Apply now!
Due to the high volume of applications we are experiencing, our team will only be in touch with you if your application is shortlisted.
Công ty CP Kỹ Thuật Công Nghệ Thái An (Thái An Entech) được thành lập năm 2013 bởi nhóm chuyên gia hàng đầu về cấp thoát nước và công nghệ xử lý môi trường tại Việt Nam. Lĩnh vực hoạt động chính của Thái An là tổng thầu EPC bao gồm tư vấn, thiết kế, thi công lắp đặt hệ thống công nghệ xử lý nước thải, nước cấp; công trình thu gom và mạng lưới cấp thoát nước hạ tầng khu công nghiệp, khu đô thị ...Với đội ngũ hơn 300 cán bộ công nhân viên gồm các kỹ sư và công nhân tay nghề cao cùng sự cộng tác của nhiều chuyên gia đầu ngành về vật lý từ trường, công nghệ hóa, công nghệ vi sinh, công nghệ chế biến thực phẩm… và hệ thống trang thiết bị hiện đại đã hình thành một hệ sinh thái nghiên cứu và phát triển. Trở thành công ty chuyên nghiệp hàng đầu trong lĩnh vực xử lý môi trường công nghệ và cấp thoát nước hạ tầng. Tiên phong áp dụng các công nghệ, thiết bị bảo đảm nguyên tắc thân thiện với môi trường; tích cực ngăn ngừa và xử lý ô nhiễm công nghiệp; xây dựng nền “công nghiệp xanh” tại Việt Nam.