Mô tả công việc
Role Description
This is a full- time on- site role as an Omni Operation Manager at Seedcom in Ho Chi Minh City. The Omni Channel Operation Manager will be responsible for managing channel sales, channel partners, sales activities, customer service, and sales management on a day- to- day basis.
Online sale management
- To work with related department for product content, promotion program & Media supprt for sale online promoting.
- To develop and mornitor key performance indicators ( Orders, Sales, Stock, price, .....)
- Synthesize, analyze and report business results by program, week, month, quarter.
- Make the sale plan base on MD&039;s plan, Operation Plan to achieve the target.
- Assign, guide and supervise staff for planning, implementing and evaluating the results to ensure that all activities are operated well and on schedule.
- To Understand online market, sale strend and customer behavior to provide suitable products for increasing sales.
- Analyze customer complaints to come up with solutions to bring customers satisfaction.
- Oversee the resolution of any arising issues orders, system, app.
- Propose plans to improve department, survey competitor & consumer shopping behavior.
Manpower management
- Make solution for sufficient manpower during business in ad- hoc situations.
- Take part in recruitment & selection activities for Division’s staffing.
- Identify potential staff for succession planning purposes.
- Motivate, training and develop staff in order to encourage their professional development.
- Identify and reduce unnecessary tasks to increase staff productivity.
- Build and promote team work spirit.
- Plan Monthly Division’s duty roster and manpower schedule.
Expense control
- Focast and make the guidance for tool and equipment for reasonable using.
- Provide tools to optimize delivery costs.
- Provide solutions to optimize resources and increase productivities.
Other duties
- Opening & closing Store.
- Monitor all activities in store to ensure that store work as normal.
- Other tasks or responsibilities as assigned by Store Manager.
Yêu cầu công việc
Qualifications:
- Good communication skill
- Service orientation
- Prefer 5 years experience as the same position
- University degree
- Have good understanding of the needs of customers
- Have a polite, tactful and friendly attitude
Quyền lợi
Benefits:
Competitive salary
Opportunity for professional growth and development
Dynamic and collaborative work environment
Health insurance and other benefit
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-12 02:25:02
Công ty CP Kỹ Thuật Công Nghệ Thái An (Thái An Entech) được thành lập năm 2013 bởi nhóm chuyên gia hàng đầu về cấp thoát nước và công nghệ xử lý môi trường tại Việt Nam. Lĩnh vực hoạt động chính của Thái An là tổng thầu EPC bao gồm tư vấn, thiết kế, thi công lắp đặt hệ thống công nghệ xử lý nước thải, nước cấp; công trình thu gom và mạng lưới cấp thoát nước hạ tầng khu công nghiệp, khu đô thị ...Với đội ngũ hơn 300 cán bộ công nhân viên gồm các kỹ sư và công nhân tay nghề cao cùng sự cộng tác của nhiều chuyên gia đầu ngành về vật lý từ trường, công nghệ hóa, công nghệ vi sinh, công nghệ chế biến thực phẩm… và hệ thống trang thiết bị hiện đại đã hình thành một hệ sinh thái nghiên cứu và phát triển. Trở thành công ty chuyên nghiệp hàng đầu trong lĩnh vực xử lý môi trường công nghệ và cấp thoát nước hạ tầng. Tiên phong áp dụng các công nghệ, thiết bị bảo đảm nguyên tắc thân thiện với môi trường; tích cực ngăn ngừa và xử lý ô nhiễm công nghiệp; xây dựng nền “công nghiệp xanh” tại Việt Nam.