Mô tả Công việc
1/Orientation Training
Liaise with Talent Acquisition team for scheduling
Arrange all necessary training logistic
Conduct orientation training as the role of trainer
Follow up during the training
Roll up, summarize and report.
Collect training feedback and propose the solution in order to enhance orientation program.
2/Administrative tasks
Training data input and do training reports.
Prepare training facilities for all training sessions
Prepare training facilities for all training sessions.
Manage training stocks.
Deliver and collect training survey/interview for group of DL/IDL.
Follow up training feedback of all training session
Yêu Cầu Công Việc
Bachelor’s Degree in Business Administration, English, Law, etc, preferably in HR Management
Experience in technical or manufacturing environments is a plus.
Having presentation, communication, and facilitation skills.
Proficient in Microsoft Office especially Powerpoint, Microsoft Teams, Outlook & Sharepoint system
Ability in Reading and Writing English.
Being eager to learn is an advantage
**Working Location: Tan Phu Trung IZ - Cu Chi - HCMC. We provide shuttle bus from Ho Chi Minh, Binh Duong and Dong Nai
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Được thành lập vào năm 2002 tại Nam TP.HCM, Việt Nam, Công ty Cổ phần Công nghệ Tự động hóa Hải Nam hiện có 05 nhà máy tại Đông Nam Á với 03 dây chuyền máy sản xuất với đội ngũ 500 nhân viên gồm cả Đại học & Sau đại học, Cao đẳng và Nhân viên được đào tạo nội bộ. Thành công mà Công ty đạt được hoàn toàn dựa vào kiến thức, kỹ năng và chuyên môn của lực lượng lao động. Chúng tôi tự hào là đối tác tin cậy hàng đầu của Schneider Electric và là đối tác chiến lược của Siemens, Mitsubishi và Rockwell Automation. Các thị trường mục tiêu của chúng tôi bao gồm các thị trường châu Á-Thái Bình Dương như Nhật Bản, Bangladesh, Úc và các quốc gia châu Âu như Nga, Ukraine, Anh và cuối cùng là Hoa Kỳ.