Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Team leader will be directly responsible for tasks including (but not limited to):
• Manage the Telesales and Contact Center team (10-15 agents).
• Provide strategy & achievement plan to ensure team members achieve daily, monthly sale targets.
• Maximize booking conversion and ensuring that customers are successfully shown up at centers.
• Analyze sales metrics and prepare performance reports.
• Oversee the day-to-day operations of our teams.
• Perform quality monitoring as required to improve overall service quality.
• Ensure that internal policies, procedures, and compliance regulations are being followed Identifying operational / training issues and helping team in fixing these gaps.
• Prepare training material, scripts based on analysis. Support management team to build SOP.
• Train new joiners and existing members in selling skills, soft skills, call handling, ticket handling, and communication skills.
• Mentor and develop the skills of team members through coaching and training.
• Monitor performance and lead the team to achieve key performance indicators (KPIs) and provide an excellent service to customers.
• Evaluate customer feedback and identify ways to maximize customer satisfaction
Yêu Cầu Công Việc
• Must have at least 2 years’ experience in telesales/ telemarketing with at least 1 year in teamlead/ management role. Knowledge of setting KPIs and developing sales strategy is required.
• Candidates with experience in customer service/ call center/ contact center/ complaint handling environment are highly preferred.
• Good at English (conversational level).
• Flexibility with the department’s shift rotation pattern (from 6am to 10pm).
• Intermediate to advanced reporting skills.
• A high level of commercial awareness
• Experience in providing performance feedback to motivate and mentor agents.
• Well-developed communication and problem-solving skills.
• Able to understand customer requirements and deliver an excellent level of service.
• Knowledge of customer service software and systems.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 13 Tr - 22 Tr VND
Công ty Cổ phần Kỹ thuật Việt Sơn là một trong những đơn vị hàng đầu Việt Nam chuyên tư vấn, cung cấp, lắp đặt và cho thuê Máy nén khí, Máy nén khí cao áp, Máy tạo khí Ni tơ, Máy phát điện và các loại máy công nghiệp khác. Với hơn 10 năm kinh nghiệm cùng mối quan hệ thân thiết với những đối tác lớn trong hầu hết các ngành công nghiệp như: Chế biến lương thực thực phẩm, Bia và nước giải khát, Dệt may, Nhựa, Y tế và dược phẩm, Hóa chất, Khai khoáng, Công nghiệp ô tô, Bao bì, Cơ khí chính xác, Xử lý chất thải,… cùng với đội ngũ nhân viên giàu kinh nghiệm được đào tạo trực tiếp từ Nhà sản xuất, chúng tôi tự tin mang đến cho Quý Công ty những sản phẩm với chất lượng tốt nhất, dịch vụ hàng đầu và tư vấn chọn thiết bị hợp lý nhất nhằm tiết kiệm chi phí đầu tư ban đầu, giảm thiểu chi phí vận hành và mang lại hiệu quả kinh tế cao.