Việc làm Công ty cổ phần LothaMilk

Cập nhật 07/12/2024 20:02
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty cổ phần LothaMilk
Sales Coordinator
Công ty cổ phần LothaMilk 3.5★
2 đánh giá 14 việc làm 85 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 25/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Cam Lâm - Khánh Hòa

Mô tả công việc

• Making annual, quarterly and monthly business plans on the assigned market.

• Performing tasks in accordance with budget/ business plans/ policies issued by Director of Sales & Board of Manager.

• Being responsible for the revenue of assigned market.

• Negotiating and signing business contracts of resort’s services.

• Knowing all price tariffs and complying with them while selling resort’s services and products.

• Making quotations/contracts/confirmations for clients based on their requirements in time.

• Instructing clients to inspect the resort, picking up guest (VIP, group).

• Making adequate number of customer visits and daily phone calls as required by the superior.

• Looking for new clients and maintaining good relationships with them in a scientific customer care cycle.

• Cooperating closely with the related departments such as Food & Beverage Department, Kitchen Department, Front Office Department in the events, conferences, banquets at the resort.

• Updating and estimating future tourism trends, market situations and reporting to Sales Executive.

• Attending trade fair if required.

• Attending in daily briefing and reporting generally about daily activities and plans.

• Participating in negotiations on behalf of the resort when required within authorized scope.

• Taking domestic or abroad business trips if Board of Manager requires.

• Knowing operating time and daily activities of resort’s service.

• Replying all requests by letters, faxes, emails, … within 24 hours.

• Picking up the phone within 3 rings; being prompt, courteous and effective always.

• Securing resort strategies/data/prices/revenues/average prices of the resort.

• Every day visiting restaurants/service areas to greet guests and increase the relationship with them if required by Board of Manager.

• Ensuring that the contracts, booking reservations, resort’s quotations are arranged neatly.

• Solving guest complaints well; ensuring that all the complaints are checked, investigated and implementing all necessary solutions to handle.

• Taking care of the delegations/ conferences/ meetings/ banquets from the beginning till the end.

• Reporting followed and unfinished tasks when absent so that Sales Manager can follow up and assign a replacement.

• Planning and managing personal tasks weekly/ monthly/ quarterly/ annual.

• Maintaining the standard and office environment professionally.

• Participating training courses and meetings as demanded.

• Performing other tasks assigned by superior.

Quyền lợi được hưởng

• Professional career paths & working environment with Radisson International Group

• Highly competitive environment, many promotion opportunities

• Attractive service fee

• Gasoline support

• Accommodation support for employees living far away

Yêu cầu công việc

• Graduating from college and higher, majoring in guest service, business.

• Having degrees and certificates related to the profession.

• Having at least 02 years working experience as the same position in 4 – 5 stars hotel/ resort.

• Being fluent in English; being able to using other language.

• Being proficient in office informatics, hotel management software.

• Mastering in hospitality activities.

• Having ability to orient guests, spirit of service.

• Being able to work independently under high pressure.

• Having good commercial and business sense.

• Having excellent presentation skill.

• Arranging work and coordinating with colleagues well.

Yêu cầu hồ sơ

Send CV / Or submit application at security gate
Khu vực
Báo cáo

Công ty cổ phần LothaMilk
Công ty cổ phần LothaMilk Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:

Công ty Cổ phần Lothamilk được thành lập và đi vào hoạt động từ ngày 12/8/1997.

Với bề dày hình thành và phát triển trên 20 năm, cùng với đội ngũ CBNV trên 500 người, hệ thống dây chuyền sản xuất tiên tiến nhất hiện nay từ CHLB Đức. Đến nay, Lothamilk đã tạo được uy tín trên thị trường sữa bò tươi nguyên chất tại Việt Nam và định hướng sẽ bước sang thị trường quốc tế trong thời gian tới.

Lothammilk đã đạt được những danh hiệu cao quý như: “Hàng Việt Nam chất lương cao”, “Thương hiệu Việt uy tín”, “Sản phẩm Tin & Dùng” do người tiêu dùng bình chọn, Thương hiệu Tin cậy: “Trustpro”,….


Review Công ty cổ phần LothaMilk

3.5
2 review

21/02/2024
Chuyên gia quan hệ công chúng tại Đồng Nai

Môi trường làm việc thân thiện, chuyên nghiệp. Điều thích thú là được mở rộng kiến thức, quan hệ. (id)

29/04/2024
Nhân Viên Văn Phòng tại Đồng Nai

Công ty không giữ lời hứa đổi quà cho nhân viên (gg)

Những nghề phổ biến tại Công ty cổ phần LothaMilk

Bạn làm việc tại Công ty cổ phần LothaMilk? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty cổ phần LothaMilk

Công ty cổ phần LothaMilk

Click để đánh giá