Mô tả công việc
Manage purchasing parameters in AS400 and keep it updated and accurate.
Placement of orders with vendors, as well as, expediting, deferring and canceling.
Master the progress of ongoing new programs and make it happen as fast as possible.
Communication and management of vendors.
- Daily order delivery communications.
- Weekly forecast communication.
- Monthly / Periodically review with vendors to point out their strengthen and weakness and action plan if needed.
- Yearly / Periodically review the purchasing volume/value with Vendor to set up next price target.
Analyzing and maintaining appropriate inventory levels; do not store slow moving aged inventory.
Basic technical mastery of product managed by.
- Understanding the basic test need and how it performed.
- Basic production process.
- Filing all the technical standard and master sample.
Responsible for completing personal professional development plan.
Performs other related jobs as assigned by Supervisor/ Dept Head.
Education:
- Apics certification preferred.
- Four- year university degree or similar level of knowledge and experience.
Experience: 2- 5 year experience in purchasing.
Knowledge of Product and process knowledge.
Skills and Abilities:
- Good inventory management.
- Ability to balance and achieve positive results in the areas of safety, quality, productivity, and cost.
- Systems and continuous improvement orientation.
- Planning: an ability to think ahead and prepare action plan to achieve results.
- Reporting skill &Data sensitiveness: PowerBI, Query, SQL, Python is advantage.
- Measure and control performance goals and standards.
- Must be able to improve working conditions (safety, quality, productivity, cost).
- MS Office (Excel, Word, PP).
*Work in shifts (from 1:00PM- 9:00PM), allowance is provided.
Kinh nghiệm: 2 Năm
Ngành nghề: Mỹ thuật / Nghệ thuật / Thiết kế, Sản xuất / Vận hành sản xuất, Nội ngoại thất
Cấp bậc: Nhân viên
Địa điểm: Bình Dương
Hình thức: Nhân viên chính thức
Yêu cầu công việc
Yêu Cầu Công Việc
Education:
- Apics certification preferred.
- Four- year university degree or similar level of knowledge and experience.
Experience: 2- 5 year experience in purchasing.
Knowledge of Product and process knowledge.
Skills and Abilities:
- Reporting skill &Data sensitiveness: PowerBI, Query, SQL, Python is advantage.
- Planning: an ability to think ahead and prepare action plan to achieve results.
- Good inventory management.
- Measure and control performance goals and standards.
- Systems and continuous improvement orientation.
- Ability to balance and achieve positive results in the areas of safety, quality, productivity, and cost.
- Must be able to improve working conditions (safety, quality, productivity, cost).
- MS Office (Excel, Word, PP).
*Work in shifts (from 1:00PM- 9:00PM), allowance is provided.
Quyền lợi
- Tăng lương
- Phụ cấp
- Du Lịch
- Nghỉ phép năm
- Chế độ thưởng
- Chế độ bảo hiểm
- Chăm sóc sức khỏe
- Laptop
- Đồng phục
- Đào tạo
- Xe đưa đón
- Công tác phí
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-09 01:25:02
Công ty cổ phần năng lượng môi trường Thiên Ý Hà Nội là công ty con trực thuộc Công ty cổ phần Tian Ying Zhong Guo (viết tắt: CNTY) hoạt động trong lĩnh vực bảo vệ môi trường và năng lượng mới đã lên sàn chứng khoán từ năm 2014, Phạm vi kinh doanh của công ty bao gồm xử lý rác thải sinh hoạt phát điện, đầu tư kinh doanh các hệ thống xử lý bùn thải, xử lý rác thải nhà ăn , xử lý rác thải nguy hại, xử lý rác thải xây dựng, xử lý nước thải , tận dụng và khai thác ga bãi rác , hệ thống phân loại rác. Công ty chủ yếu tập trung vào lĩnh vực sản xuất xử lý rác thải sinh hoạt phát điện, mục tiêu xử lý chất thải một cách an toàn , tiết kiệm năng lượng, tận dụng tài nguyên ; mở rộng phát triển mô hình tích hợp các công tác phân loại, thu gom, vận chuyển và vệ sinh môi trường theo hướng từ xử lý giai đoạn cuối đến hoàn thiện nâng cao, mở rộng chuỗi ngành công nghiệp chất thải rắn, xây dựng thương hiệu đơn vị cung cấp dịch vụ môi trường đô thị tổng hợp với dòng sản phẩm chính là dịch vụ xử lý rác thải sinh hoạt .