Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Os Power's customers are Steel Products, Tubular Products, Chemicals & Plastics, Mineral Resources & Energy, Media, Food, Materials & Real Estate, Lifestyle & Retail, Trading in electrical infrastructure, Automotive & Construction equipment, Trading in social & transportation infrastructure.
Work Location: Phan Chu Trinh, Hoan Kiem, Ha Noi
Recruitment information
1. Job title: (Senior) Executive, (Deputy) Manager ( Depend on capability) for Hanoi Steel and Non-Ferrous Dept.
2. Employment Type: Full time, Permanent Labor Contract
3. Job assignments:
- Marketing and Sales of Non-Ferrous Metal and Mineral Resources
- Carry out market survey and industry analysis
- Communicating with customers/ suppliers/ makers and counter partners
- Prepare market reports, business reports.
- Visit and take care of visitors to visit customers/ suppliers/ manufacturers in domestic and overseas.
Yêu Cầu Công Việc
a. Education & Qualifications:
• Bachelor’s degree from a full-time university, majoring in relevant disciplines (such as Economics, Foreign Trade, Marketing…);
• English-language proficiency is required (TOEIC 800 or equivalent);
• Proficient computer skills (MS Office as minimum, other software to serve the work) is required.
b. Skills & Knowledge:
• Having skill of Sales and Marketing, market/ industry research and analysis.
- Having good communication skills and networking ability;
- Having good mind-set and knowledge about business and trading;
- Having Ethic, Enthusiasm and Strong commitment.
c. Experience:
• Having experience on Trading/ Foreign trade is preferred;
d. Others:
- Male is required;
- Good health; fluent in communication; skilled in negotiation, presentation, independent work, team coordination, time management, working under pressure; honesty, frankness, sense of responsibility;
- Employment start: As soon as possible.
Application documents (all by soft/scanned files):
1. By 12-Jul-2024 (Fri):
- Please send us candidates’ CVs (with latest photo attached) [soft/scanned file]
2. Right after you receive from SCVN the “List of candidates for 3rd round interview”:
- CV (with latest photo attached; and candidates’ contactable phone numbers therein) [soft/scanned file]
- Job Application (better to have, but not compulsory) [soft/scanned file]
- University Degree and/or higher Degree [soft/scanned file]
- TOEIC Certificate or any other equivalent English Certificates (if any) [soft/scanned file]
- Certificates of other Skills/ Qualifications (if any) that the qualified candidate judges supportive to this job application [soft/scanned file]
- Household Registration & ID Card or Citizen Card [soft/scanned file].
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 20 Tr - 45 Tr VND
Năm 2007, công ty TNHH Trúc Nghinh Phong được thành lập bằng niềm đam mê và sự năng động của những con người trẻ đầy nhiệt huyết, với mong muốn được nhắc đến như là một trong những công ty xây dựng hàng đầu Việt Nam, cung cấp những giải pháp thiết kế, thi công tối ưu nhất cho khách hàng.
Trải qua 10 năm hình thành và phát triển, Trúc Nghinh Phong đã gặt hái được thành tựu nhất định, đạt được những bước phát triển vượt bậc, bắt rễ sâu rộng đến nhiều khu vực, và phủ sóng thương hiệu của mình qua nhiều công trình nhà phố, biệt thự, nhà hàng, khách sạn… đặc biệt phải kể đến các dự án thiết kế thi công chuỗi showroom - cửa hàng đã làm nên tên tuổi của công ty tại thị trường phía Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Năm 2007, công ty TNHH Trúc Nghinh Phong được thành lập bằng niềm đam mê và sự năng động của những con người trẻ đầy nhiệt huyết
Mission
Không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.