Learn and manage customers, develop potential customer data
Understand product knowledge to introduce dermatology products to customers, resolve customer questions and complaints
Capture market and competitor information to report and propose sales and marketing strategies
Learn to understand the process of large and small scale beauty salon and spa, chains, having knowledge of bidding is a plus
Report all sales-related activities according to the company's form
Understand the company's regulations and procedures
Collect market surveys if requested by marketing
Coordinate with other departments (if necessary)Graduated: College or higher in economics, marketing... preferably pharmacy.
Have 1 - 2 years of experience working in the field of beauty/cosmetics/medical equipment related to aesthetics.
Good communication, negotiation and customer persuasion skills.
Ability to work under high pressure and understanding the assigned area is an advantage.
Work independently, be honest, good listener, and eager to learn.
Good-looking appearance, good knowledge in the beauty field.Work at a MULTI-NATIONAL Company
Attractive salary and bonus regime
Marketing support programs
Picnic & teambuilding activities
Insurance for employees and families
Opportunity to learn and develop professionally at a reputable company with quality products
Young, dynamic, comfortable working environment
Năm 2007, công ty TNHH Trúc Nghinh Phong được thành lập bằng niềm đam mê và sự năng động của những con người trẻ đầy nhiệt huyết, với mong muốn được nhắc đến như là một trong những công ty xây dựng hàng đầu Việt Nam, cung cấp những giải pháp thiết kế, thi công tối ưu nhất cho khách hàng.
Trải qua 10 năm hình thành và phát triển, Trúc Nghinh Phong đã gặt hái được thành tựu nhất định, đạt được những bước phát triển vượt bậc, bắt rễ sâu rộng đến nhiều khu vực, và phủ sóng thương hiệu của mình qua nhiều công trình nhà phố, biệt thự, nhà hàng, khách sạn… đặc biệt phải kể đến các dự án thiết kế thi công chuỗi showroom - cửa hàng đã làm nên tên tuổi của công ty tại thị trường phía Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Năm 2007, công ty TNHH Trúc Nghinh Phong được thành lập bằng niềm đam mê và sự năng động của những con người trẻ đầy nhiệt huyết
Mission
Không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.