Mô tả công việc
- Work with Sales Manager plan sales strategy and implement tactics to achieve budget.
- Sell all facets of the hotel and cross sell other Wyndham Hotels Group properties.
- Establish new business and maintain existing business accounts through the preparation and execution of action plans.
- Convert sales leads.
- Handle accounts/prospects jointly with senior positions.
- Solicit and close business according to established parameters.
- Conduct familiarizations and site inspections.
- Maintain a regular sales call pattern.
- Monitor competitive set and communicate tactical changes to Manager.
- Attend regular meetings.
- Entertain prospects and existing key accounts with the view to sustain business and generate further sales.
- Report as required on sales activities and successes.
- Participate in conducting client interviews.
- Maintain regular contract with the Wyndham regional network of hotels and reservation center.
- Monitor competitor activities.
- Build profile in market place.
- Assesses sales and marketing data.
- Assist Sales Manager with collateral distribution and direct mail campaigns.
- Develop and maintain contact with business generators, meeting and convention planners, visitors/Convention Bureau travel agents, tour operators, airlines, corporate accounts, Government Departments and other producers closely allied to Hotel Business.
- Work in line with business requirements.
Quyền lợi được hưởng
- Competative salary package
- International & professional working environment at 5 - star hotel
- Duty meal at staff canteen
- Uniform and laundry service are available
- Others benefits following group's standards
- Others according to Labour Law
Yêu cầu công việc
- Demonstrated ability to interact with customers, associates and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
- Problem solving and organizational abilities.
- Possesses work ethics that exude the ability to meet deadlines and commitments.
- Possesses work ethics that exude the setting of high performance standards and pursues aggressive goals.
- Persuasion skill
- Proficient in the use of Microsoft Office and Property Management System.
- Good writing skills.
- Diploma or Vocational Certificate in Sales & Marketing, Hotel Management, Business Administration, or related field preferred.
- 1 year related experience or an equivalent combination of education and experience.
Yêu cầu hồ sơ
Application:
1. CV to be sent to email address: Nộp hồ sơ
2. Fill in the application form at Security area - Wyndham Garden Hà Nội, HH01 – Đường Tố Hữu, Vạn Phúc, Quận Hà Đông, Hà Nội
3. Directly apply via Hoteljob.vn
Contact person: Ms. Ngọc – 0366 175 014
Năm 2007, công ty TNHH Trúc Nghinh Phong được thành lập bằng niềm đam mê và sự năng động của những con người trẻ đầy nhiệt huyết, với mong muốn được nhắc đến như là một trong những công ty xây dựng hàng đầu Việt Nam, cung cấp những giải pháp thiết kế, thi công tối ưu nhất cho khách hàng.
Trải qua 10 năm hình thành và phát triển, Trúc Nghinh Phong đã gặt hái được thành tựu nhất định, đạt được những bước phát triển vượt bậc, bắt rễ sâu rộng đến nhiều khu vực, và phủ sóng thương hiệu của mình qua nhiều công trình nhà phố, biệt thự, nhà hàng, khách sạn… đặc biệt phải kể đến các dự án thiết kế thi công chuỗi showroom - cửa hàng đã làm nên tên tuổi của công ty tại thị trường phía Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Năm 2007, công ty TNHH Trúc Nghinh Phong được thành lập bằng niềm đam mê và sự năng động của những con người trẻ đầy nhiệt huyết
Mission
Không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.