Các phòng ban đang tuyển dụng tại Nông Nghiệp HP

Tài chính - Kế toán
Buôn bán/ Kinh doanh
Công nghệ thông tin
Marketing/ Truyền thông

Việc làm Nông Nghiệp HP

Cập nhật 06/02/2025 13:11
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Nông Nghiệp HP
Outsourcing Service Manager (Accounting - Tax - Payroll- Corporate Secretary)
Nông Nghiệp HP
14 việc làm 44 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 02/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 29/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 3 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

1. POSITION INFORMATION

  • Company name: CROWE VIETNAM CO., LTD – HA NOI BRANCH
  • Department: Outsourcing
  • Work place: IPH Office Tower, 241 Xuan Thuy st, Dich Vong Hau Ward, Cau Giay Dist, Ha Noi 
  • Working hours: Monday – Friday (8:30 AM to 5:30 PM). Saturday: On an as-needed basis, depending on departmental or customer requirements.
  • Remote Work: 1-2 days per week (not applicable during the probationary period)
  • Recruited Quantity: 01
  • Salary: Negotiate
  • Level: Manager
  • Supervisor: Director/ Partner


2. JOB DESCRIPTION

  • Manage an outsourcing team (from 5-10 persons) to properly deliver outsourcing services (accounting, tax, payroll, secretary) to clients with detailed works presented in this link (www.crowe.com/vn/services/outsourcing).
  • Lead and develop your team to ensure that you have a strong team for current and future development. This means you have to plan, recruit, train, motivate, organize, assess, and manage your team members.
  • Improve and optimize service processes, and templates of report/working papers…. to satisfy clients in the future, and to ensure the services are more compliant and financially effective.
  • Deal with potential clients (normally introduced by the Company) to process proposals and contracts.
  • Take care of existing clients to maintain their service contracts (Ex: Perform seminars, newsletters, publications, visits,.. ).
  • Prepare annual budgets for your team and effectively manage it.
  • If possible, proactively approach and develop new clients, and networks of relations,... to look for opportunities for growth.


3. REQUIREMENTS

  • University degree in accounting/auditing/finance/economic.
  • Must have CPA certification (Accounting/Auditing Certificate).
  • Minimum 3 years of experience in the job tasks described above (Must be in the Outsourcing Service field).
  • Good command of English (frequent communication with the foreign clients).
  • Have the skills, abilities, and qualities necessary to ensure the successful execution of the job descriptions mentioned above.


4. BENEFITS

  • Work for an international brand that frequently ranks among the top 10 globally.
  • Competitive compensation, including salary, year-end performance bonus, bonus for other contributions if any, and holiday bonuses.
  • Flexible working hours and locations when possible. Work from home 1-2 days/week.
  • Sponsorship for professional programs such as CPA VN, ACCA, CPA Australia, or other relevant courses and workshops.
  • Clear career path (Manager- Senior Manager-Director-Partner). Have the opportunity to become the Head of the Outsourcing Division (lead the Division, own the business account, and enjoy the profit sharing)
  • Friendly working environment with the core value "We Care - We Share- We Invest - We Grow"
  • The Company's leadership culture is based on trust, listening, openness, cooperation, flexibility, friendliness, not being constrained or judged.
  • The superiors and colleagues are friendly, gentle, humorous and approachable.
  • Opportunities to test new ideas and ways of doing things.
  • Encouragement and support for intensive training programs such as online learning, offline training, and on-the-job instruction.
  • Entertainment activities, including relaxing time with snacks, music and sports activities, picnics and travel with the company, sports and outdoor activities, and other activities in the office.
  • Special benefits on peak season when & where possible: Peak season allowance, Special Leave after peak season, Relax Trip…


5. APPLICATION GUIDE, if any

Please click the following link to apply directly no later than 25th August 2024.

https://recruitconnect.talent.vn/job/accounting-tax-manager-outsourcing-service-7590

Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Nông Nghiệp HP
Nông Nghiệp HP Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Lô MD3, khu công nghiệp Đức Hòa 1-Hạnh Phúc, ấp 5, Xã Đức Hòa Đông, Huyện Đức Hoà, Tỉnh Long An, Việt Nam

CÔNG TY CỔ PHẦN NÔNG NGHIỆP HP- Công ty Cổ Phần Nông Nghiệp HP tiền thân là Công Ty TNHH TM XNK Hữu Nghị được thành lập năm 2004 với số vốn ban đầu là 10 tỷ đồng Việt Nam

Công ty có trụ sở tại Lô MD3, KCN Đức Hòa 1 - Hạnh Phúc, xã Đức Hòa Đông, huyện Đức Hòa, tỉnh Long An.

Công ty hoạt động với chức năng ngành nghề: Gia công, sản xuất và đóng gói Thuốc bảo vệ thực vật.

Mặc dù là một công ty còn non trẻ trong ngành thuốc Bảo Vệ Thực Vật, nhưng công ty đã từng bước vượt qua những khó khăn, bằng nỗ lực của toàn thể CBCNV trong toàn công ty, cùng với sự ủng hộ của các cấp, ban, ngành, các vị khách hàng quý mến và những đối tác tin cậy.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2004

Mission

Công ty đã từng bước xây dựng vị thế của mình trong ngành thuốc bảo vệ thực vật nói riêng và doanh nghiệp VN nói chung.

Những nghề phổ biến tại Nông Nghiệp HP

Bạn làm việc tại Nông Nghiệp HP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Nông Nghiệp HP

Nông Nghiệp HP

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo