Mô tả công việc
Mô tả Công việc
Primary Objective:
- Customer Service Executive ensures that the needs of customers are being satisfied. The aim is to provide excellent customer service, pro-active and give initiative effectively for customer and operations as well.
- Completed signed- jobs by CS Manager.
Key Activities:
1. Report
2. Data Analysis
3. Customer Satisfaction
4. Marketing Research (Service)
5. Ad-hoc Jobs/ Project
Roles and responsibilities:
1. Report (10%)
- Review Customer Voice (CV) Report from Operations Site, check and advise/give proposal effectively
- Consolidate reports : CS, Delivery, and make the preparation of reporting
2. Data Analysis (20%)
- Basing on Customer Voice/complaint to check the situation and advice to improve
- Basing on Reports , put in Master file to analyse and make plan, co-operate with related departments for proposal to improve to make customer satisfaction in shopping
3. Customer Satisfaction (30%)
- Review/Check all the feedback from CS Ops., CS HQ Officer to customer and advise best way/solution
- Follow up CV Master file and give proposal effectively
- Feedback all queries are sent from Stores site and support Ops.site to chaise with related department
- Raise and get the final from CS HQ Manager about the feedback to customer via Facebook, Website channel if it is over your abilities
- Assign CS Officer to support , follow up tasks relating to CS accordingly
4. Marketing Research (Service) (10%)
- Plan Store Tour
- Survey Competitors
5. Ad-hoc Jobs/ Project (30%)
- Join, follow up projects that CS HQ Manager assigned
- Follow up and work with relevant departments to complete action plans
- Support CS HQ Manager to join the meetings, training Stores if needed
- Support and do tasks are delegated by CS HQ Manager
Yêu cầu công việc
Qualification and Job Requirements:
1. University bachelor degree in Social Science, Business Administration, or Marketing
2. Proven track record in Customer Service /other customer facing role with experience in servicing key customers
3. Deep process know-how
4. Fluent in English communication (verbal/written)
5. Have a polite, tactful and friendly attitude
6. Have good understanding of the needs of customers
7. Excellent problem analysis and problem resolution skills
Preferred skills
1. Knowledge in Microsoft Word, Excel and Power Point with high level .
2. Japanese language
3. Excellent communication and presentation.
4. Proven leadership, motivation and people.
5. Analytical and organizational leadership.
6. Strategic thinking and project management skills
7. Self-directed, high energy and proactive working style
Quyền lợi được hưởng
Benefits:
– 13 month salary
– Performance bonus
– Transportation allowance
– Meal at canteen
– Premium healthcare
– Full salary social insurance
– 1-day work from home per week (as approved by HOD)
– 12 days annual leaves
– Many opportunities of development (transfer, promote)
– Training and learning development;
Công ty cổ phần quản lý quỹ Genesis (GFM) đang bước vào giai đoạn tái cấu trúc để vươn mình phát triển mạnh mẽ trong thời gian tới. Với hai mảng hoạt động cốt lõi là các sản phẩm quỹ và dịch vụ quản lý danh mục đầu tư, GFM hiện đang nỗ lực xây dựng một đội ngũ nhân sự có trình độ chuyên môn cao, chuyên nghiệp, kỷ luật và có đạo đức nghề nghiệp để mang đến các dịch vụ và giải pháp đầu tư hiệu quả, mang đến một “khởi nguyên” tươi sáng cho các nhà đầu tư. Tương lai nghề nghiệp vững chắc, các lãnh đạo nhiệt huyết và giàu kinh nghiệm, đồng nghiệp chia sẻ, cởi mở và thân thiện, môi trường làm việc hiện đại, chuyên nghiệp… là những điều GFM mong muốn mang đến cho đội ngũ cán bộ nhân viên. Đến với GFM, chúng tôi sẽ tạo cho bạn.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2009
Mission
- Với chính sách “Coi trọng và phát triển con người, trọng dụng nhân tài” Đại Phát luôn đón chào các tài năng đến làm việc tại công ty và cùng chung sức vì sự phát triển của Đại Phát.