Mô tả công việc
Responsibilities:
Participate in training courses organized by the company and the manufacturer as required by the supervisor.
Collect, analyze market trends, customer needs, and competitor information, and report to superiors.
Collaborate with Product Managers and Category Managers to implement marketing activities, presentations, and product demonstrations in assigned markets.
Seek and develop new customers.
Coordinate and monitor the progress of payments and debt collection.
Maintain and nurture existing customer relationships, manage customer information.
Report weekly, monthly, quarterly, and annually to the direct supervisor.
Develop, plan, and execute business plans according to assigned monthly, quarterly, and annual targets.
Organize weekly meetings with team members, supervise, and support team members to ensure that assigned targets are met.
Yêu cầu công việc
Requirements:
Good English communication skills.
Bachelor&039;s degree or higher in Medicine or Pharmacy.
Dynamic and able to work under high pressure.
Required skills: Product presentation, presentation, product consulting, sales, communication, effective problem- solving.
Personal qualities and character: Enthusiastic, meticulous, honest, proactive, highly responsible, ability to work under high pressure.
Experience working in the pharmaceutical industry is a plus.
At least 2 years of experience in a similar position.
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Du lịch nước ngoài, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm, CLB thể thao
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-07-23 01:20:02
Công ty Cổ phần Quảng cáo trực tuyến 24H được biết đến qua 2 website tin tức tổng hợp hàng đầu Việt Nam , với quan điểm: "Đặt niềm tin vào thế hệ trẻ" chúng tôi tin rằng, môi trường làm việc tại 24H sẽ mang lại cho anh chị những trải nghiệm tuyệt vời, thu nhập hấp dẫn, cơ hội thăng tiến về thu nhập, cấp bậc và chuyên môn. Được thành lập từ năm 2004, Công ty đã tạo nên thành công chung của từng cá nhân và sự phát triển toàn công ty. Với quan điểm “liên tục cải tiến, bứt phá để thành công”, chúng tôi tiếp tục mở rộng và phát triển thêm các sản phẩm mới trong thị trường Quảng cáo - Truyền thông