Mô tả công việc
RESPONSIBILITIES:
Ensure client satisfaction by contacting them and learning about their requirements.
Present and demonstrate the values of products and services convincingly offered by the prospective buyers.
Find key trends through data analysis.
Look for opportunities within the scope you manage.
Responsible for promotion plan by customers by month or any action plan needed.
Exceeding monthly, quarterly and annual revenue targets.
Ensure continuous development and utilization of tools and competencies associated with the role.
Represent product of company and its range of products to healthcare professionals to achieve the objectives and ambitions shared by the company.
Find out ways to upgrade key accounts and build and nurture relationships with clients.
REQUIREMENTS:
Experiences: 3- 4 years of experience in relevant Account/B2B/Customer Service/Business Job, experience in Cosmetics/Derma Cosmetics/Beauty store is a plus.
Qualification: College/University graduate, major in any relevant Business/Medical field.
Others: have an inquiring mind, accept challenges, and highly responsible.
Good English skill
Knowledge: Good understanding in Brands and Distribution.
Skills: Analytics, MS office, communication skills.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-07-31 01:10:02
Công ty Cổ phần Quảng cáo trực tuyến 24H được biết đến qua 2 website tin tức tổng hợp hàng đầu Việt Nam , với quan điểm: "Đặt niềm tin vào thế hệ trẻ" chúng tôi tin rằng, môi trường làm việc tại 24H sẽ mang lại cho anh chị những trải nghiệm tuyệt vời, thu nhập hấp dẫn, cơ hội thăng tiến về thu nhập, cấp bậc và chuyên môn. Được thành lập từ năm 2004, Công ty đã tạo nên thành công chung của từng cá nhân và sự phát triển toàn công ty. Với quan điểm “liên tục cải tiến, bứt phá để thành công”, chúng tôi tiếp tục mở rộng và phát triển thêm các sản phẩm mới trong thị trường Quảng cáo - Truyền thông